Buriavimas naujoko – kaip vairuoti – groto pakėlimą

parašė , 2014-01-15 17:31

Mano ankstesniame straipsnyje, aš apibūdinau kai kuriuos pagrindinius burinius terminus ir techniką ant, kaip nueiti apie pakėlimą stiebo ir įrangą bumo į vietą ant stiebo. Šis burinis naujoko straipsnis paaiškins groto pakėlimą. Burinės valties manymas yra ant vandens ruošimesi buriavimui. Yra kontrolinis sąrašas.

Patarimo buriavimas: Pirma, aš rakinu vairalazdę padėtyje prie virvės dalies, kad aš kviečiu "vairalazdės virvę", kuri yra mano burinė trukmė daliai virvės, surištos tarp dviejų pakalų ant kiekvienos mano burinė valties laivagalio pusės.
Yra, kaip aš sudėjau vairalazdės virvę. Aš sumažinau ilgį virvės tik gana ilgai, kad leisčiau tam suvynioti tai, kai tik aplink vairalazdę pasielgia ir pasiekti ir uostą ir dešinįjį bortą rūsčios pakalos. Kai tik virvės ilgis yra vietoje, aš suspaudžiu tai, traukdamas vairalazdės virvę, tiesiog traukdamas ar pastumdamas tai palei vairalazdės rankeną iki įtemptas. Dabar vairalazdės virvė laikys vairą bet kokioje padėtyje, kurią aš pasirenku.

Paskui aš tikrinu, kad pamatyčiau, kad esantis už borto yra neutraliame prieš pradžią to ir leisti tam sušildyti. Mano 4hp esantis už borto Jūreivis gali būti mažu šalčiu, grynakrauju kartais, ir sustos jei ne tinkamai sušildytas. Aš nenoriu, kad tai sustotų, kai aš palieku doką, kadangi tai galėjo padaryti žalą valčiai, jei aš nesugebu išvalyti tai tinkamai. Aš tada atrišu burinę valtį nuo doko ir šuolio ir su esančiu už borto atvirkščiai ir atgal toli nuo doko pakankamai, kad išvalyčiau tai. Rinkdamas priekinį įrenginį ant variklio, aš vadovauju lauke toli nuo kranto, kad aš galėčiau pakelti grotą, nesijaudindamas dėl bėgimo ant seklumos ar kitai valčiai smūgiavimo.

Tada priklausomai nuo einamosios vėjo krypties, aš uostau nusilenkimą į vėją, sustabdau esantį už borto, ir rakinu vairalazdę neutralioje padėtyje, kad laikyčiausi, burinė valtis nurodė į vėją, vartodama vairalazdės virvę. Aš taip pat įsitikinu, kad esantis už borto dabar yra neutraliame, dėl visa ko aš turiu pradėti tai vėl, kad iš naujo dėčiau burinę valtį.

Patarimo buriavimas: Kito asmens su jumis turėjimas yra net lengvesnis, todėl, kad vienas asmuo gali sulaikyti burinės valties antraštę į vėją, vairuodamas su futbolininku po valdžia, tuo metu, kai kitas komandos narys gali susitelkti ties tuo įrengti viršuje grotą.

Paskui aš pridedu galvą groto į falą ar plaukiančią trukmę stiebo virvei su grandinėmis, gautomis į to galą. Aš maitinu groto boltrope į stiebo griovelį. Boltrope yra plaukianti trukmė prisijungiančiam punktui, esančiam ant burės priešvėjinės pusės krašto. Tada aš rūpestingai maitinu burę, tuo pačiu metu keldamas burės traukimą einančiame žemyn judėjime su falu, įsitikindamas, kad burė nepasidaro sugauta kiekviename backstays, kol tai nėra priimama į stiebo viršūnę.

Patarimo buriavimas: Turėkite galvoje tai visi garsai, gana lengvi, bet jei vėjas iš tikrųjų pučia, tai nėra viskas kas paprastas. Aš mėgstu plaukti su bent jau 10 mylių per valandą vėjais jei galimas, ir gali būti sudėtinga kartais pakelti savarankišką burę. Tačiau su maža praktika, aš sugebėjau gauti kabinimą to ir jūs – taip pat.

Paskui, aš rišu falą ant stiebo pakalos. Dabar aš esu pasiruošęs pridėti koją groto į bumą. Pirma, aš imu kojos skyrių groto boltrope ir maitinu tai į bumą, kol tai nėra apytiksliai pusė kelias bume. Tada aš laikausi linijos ar virvės, pridėtos prie kamuolio plaukianti trukmė ilgiausiai daliai groto, kuris stovi į valties laivagalį. Paskui aš traukiu likusią dalį burės visiškai per bumą ir rišu liniją bumo pakala. Paskui aš gaunu smeigtuką į priekį bumo su clevis segtuku.

Paskui turi pridėti bumo galą, naudodamas grandines į komplektą blokų, esančių valties laivagalyje. Tai leidžia man sukinėti bumą nuo vidurio linijos plaukiančio laivo ar uostui ar dešiniojo borto pusei. Kai kurios burinės valtys turi tako sistemą be to, kuri yra labiau pažengusi, bet dabar aš laikysiuosi įkurto bloko. Dabar grotas yra paruoštas buriavimui. Buvimo gaida mano kitam straipsniui apie, kaip plaukti pirmą kartą. Iki tada – Laimingas Buriavimas!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *