Apžvalga Alabamos ir draugų muzikos festivalis jūroje ant norvegų perlo

parašė , 2016-05-20 09:15

Tai buvo mano pirmas muzikos festivalis jūroje. Aš pasiekiau, kad bastyčiausi viduryje laivo baseino su 2000 naujų draugų ir stebėčiau Alabamą pasirodant trimis skirtingais atvejais. Aš gėrėjausi muzika grupių, apie kurias aš niekada neišgirdau, bet neužmiršiu. Mano draugė ir aš sustatome šoktas prieširdyje, žaistame bingo su Randy Owen ir dėvėjome mūsų platėjančias kelnes 70-ųjų temos naktį.

Perlas paliko Majamį 1913-10-24 keturių dienų kruizui į Nassau, Bahamas, ir Didelį Balnakilpės Koralų rifą, Bahamas, kuris yra Norvego privati sala. Vandens procedūrų salonas pasiūlė nuolaidas ant paslaugų tuo metu, kai uoste. Taip po trumpo pasivaikščiojimo į šiaudinę rinką Nassau, aš sugrįžau laive veido masažui ir atsipalaiduojanti popietė šiluminiame rinkinyje

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mišraus mokymo šiluminio rinkinio rajonas apėmė didelį mineralinį baseiną su daug burbulų, mažesnio karšto kubilo ir dviejų dušo kioskų su spalvą keičiančiu žibintu. Įkaitintas, plytelės suolai buvo pasiekiami, kad atpalaiduotų ir paimtų prisnūdimą. Poilsio kambario kėdės stovėjo su didelėmis grindimis į lubas lango, kuris pražiūrėjo nusilenkimą. Moterų tiktai pusė turėjo sauną, garų kambarį ir šaltą panirimo baseiną. Vandens procedūrų salonas įkrovė 38$ vienam dienos leidimui į šiluminį rinkinį ar 68$ keturių dienų leidimui. Kadangi aš būdavau šiluminiame rinkinyje kiekvieną dieną, keturių dienų leidimas buvo tikra vertė.

Aš buvau ant norvegų Perlo anksčiau. Taip, kad ir kada aš pamačiau kažką su apsvaigintu žvilgsniu į jų veidą, aš paklausiu, jei aš galėčiau padėti. Tai yra puikus būdas padaryti naujus draugus. Mūsų kambario prižiūrėtojas, Eric, padarė geriausią beždžionę, kurią aš kada nors pamačiau iš mėlyno ir balto apnuoginto rankšluosčio. Jis taip pat sulaikė mūsų mažą balkono kabiną švarią ir tvarkingą. Mes suvalgėme pusryčius ir priešpiečius sodo bufete ant baseino denio, ir pietavome Vasaros Rūmuose laivo užpakalinėje dalyje. Aš galėjau visada manyti, kad kažkas gero maitinosi. Jei jūs nemėgstate patiekalo, padavėjai yra laimingi pakeisdami tai.

Sixthman organizavo kruizą ir padarė didelį darbą. Prieš kruizą, jie nusiuntė man vardo korteles su užrašu ir bagažo korteles su užrašu. Ant laivo jie turėjo atstovą už priekinio rašomojo stalo, kad atsakytų klausimus. Aš pasakiau jai, kad aš palikau savo vardo korteles su užrašu namie, ir ji nedelsiant davė man naujas vardo korteles su užrašu. Tuo metu, kai ant laivo, mes taip pat gavome Alabamą ir Draugų paplūdimio rankšluosčius, su autografu plakatą ir ypatingus Alabamos segtukus. Ant viršūnės kurios, kiekvienas pasiekė, kad paimtų jų paveikslą su Alabama paskirtose fotografijos sesijose. Kai aš parvykau namo, aš gavau elektroninį paštą su tinklo adresu, kur aš galėjau perkelti savo paveikslą Alabama. Kiti paveikslai nuo kruizo buvo taip pat pasiekiami laisvam duomenų perkėlimui.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Daugiau kaip pusė žmonių ant laivo buvo daugiau kaip 50 ir susituokė. Tai buvo draugiška minia, kuri turėjo meilę kantri muzikai ir paliko mane su nuostabiomis atmintimis.