Apsuptas chaguaramas

parašė , 2013-08-08 20:22

Draugas, kuris aš nepamačiau po daugelio metų reikalingos pagalbos, gaudamas jo šešiasdešimt pėdų Bertram nuo Trinidado Jachtos Klubo į Šv. George Harbor, Grenadą. Aš esu jūreivis; ne powerboat asmuo, bet aš susitariau, kadangi aš žinojau, kad navigacinė įranga buvo vis dar labiausiai tikėtina Antrojo pasaulinio karo vynuogių derliaus. Cap’n Bill biudžetas buvo apribotas. Jūs matote, didžioji dalis valties palaikymo biudžeto dabar ketino gydytojo sąskaitoms ir sudėtingiems testams atrasti, kodėl mano senas laivo pagalbininkas prarado savo atmintį. Aš diagnozavau Alzheimerio ligą pora metų anksčiau, bet tai buvo tiesiog prie istorijos ir pakartoto, pakartoto telefoninio pasikalbėjimo tas Bill, retai atšauktas.
Mūsų suplanuoto išvykimo rytą aš neturėjau jokio pasirinkimo, kaip tik paimti savižudybės vaikišką vežimėlį, ar taksi, kadangi vietiniai gyventojai kviečia tai, nuo Chaguaramas įlankos palei Vakarų Svarbiausią Rd. jachtos klubui. Prieš gavimą pasamdytoje transporto priemonėje, aš visada duodu tai, greitas dairosi. Saulė, galvojanti apie išblukusius geltonus dažus, leido man pamatyti gausius įbrėžimus ir įlenkimą. Keleivinės pusės padangos buvo laikinas, plokščias pakeitimo tipas su geltonais dažytais apvadais ir perpurškė padangas. Abu buvo išleisti vienodai, tokiu būdu aš maniau, kad įrangos saugumas nebus svarstoma problema. Aš atidariau duris ir galėjau pamatyti knarkiantį vairuotoją už juodų nuspalvintų langų. Buvo vis dar ankstyva, aš samprotavau. Atrodė, interjeras turėjo tiktai kelias dėmes ir akivaizdžius peilio įpjovimus, kurių dauguma buvo vairuotojo sėdynės nugaroje. Tai atrodė gana patogu, ir gerai laikėsi kitaip. Maža statulėlė ant brūkšnio Mergelės Mary su partiniais karoliukais aplink jos kulkšnis dar kartą patikino. Sukurpdamas mano rankas garsiai, vairuotojas raudonomis akimis šokinėjo skubiai į gyvenimą. "Šventa Motina Dievo, pirmadienis!" Aš dabar žinojau, kad jis nebuvo turbūt išdalytas… tik melsdamasis. "Į Trinidadą Jachta Muša lazda mane pirmadienis!"

Aš buvau neįprasta išvyka Trinidadui. Buvo tiktai viena pavojinga situacija, kurioje mano taksi ir artėjantis surūdijęs, baltas Datsun paėmimas apsikeitė veidrodžius. Niekas nesugebėjo surasti ten atitinkamas dalis po beveik ieškojimo valandos. Ant artimos apžiūros, aš pamačiau, kad veidrodžiai aiškiai skaidėsi ant poveikio. Lydinys ir BB surūšiavo bitus pagal dydį metalo ir stiklinės, atspindėtos ryškiai ant juodo asfalto.

Jie prakeikė viename kitame, ir jų kumščiai dažnai kumščiuodavo orą. Mano vairuotojo raudonas, juodas, ir žalias pončas ir kitų kaklaraiščiu nudažyti marškiniai buvo galų gale kiaurai permerkti su prakaitu. Dreadlocks ir karoliukai aplink jų kaklus sukosi aplink su kiekvienu agresyviu kūno judėjimu.

Pagaliau, jie buvo išvarginti. Sunkvežimio vairuotojas suko papirosą, pakėlė Bob Marley į 200 decibelų. ir atsiremtas jo transporto priemonė. Mano vairuotojas lėtai judėjo lėtai savo kelias, kad prisijungtų prie jo. Jie turėjo cigaretę. Aš stovėjau kažkoks atstumas toli po vieninteliu atspalviu, kurį aš galėjau surasti, užuosdamas aromatą ore, kurį aš neužuodžiau nuo Jamaikos išvykimo.

Šalin mes nuėjome vėl, apskaičiuodami vidurkį deformacijos greičiui; nukrypdamas nuo kelkraščio, kad suvaldytų, kad išvengtų pėsčiųjų, policijos, ir vaikų. Jie buvo visa pabaiga pakankamai, kad mestų įvairius dalykus į automobilį, smogti tam su naktiniais pagaliais, ir riksmo nešvankybėmis. Mano vairuotojas tęsė sakyti, "Dievas atleidžia jiems… Dievas atleidžia jiems…!" Visą laiką jis tęsė išgerti kažką, kas kvepėjo kaip romas ir kokoso riešutas iš jo Gatorade butelio.

Mūsų vieninteliai sustojimai turėjo leisti klajojančiam šuniui ar paukštienai kirsti kelią. Oh… mes tikrai sustojome viename Zebro susikirtime. Prieštaraukite jums, nėra jokių zebrų, bėgančių gatvėse kaip dauguma kito gyvūnijos representives. Jie yra nespalvotos juostos, padažė kelią, kur žmonės drįsta susikirsti.

Jis galų gale sustojo viduryje judrios gatvės ir pasakė," Išimkite pirmadienis!" Aš išėjau, mečiau jį doleris ir saujelė meksikietiškų pesų, ir bėgau pro miegančią sargybą klubo vartuose.

Jachtos klubas buvo gerai palaikytas ir organizuotas. Viskas buvo naujai dažyta ar baltame ar mėlyna jūra, išskyrus plytų pastatus ir ilgus kedro dokus. Atrodė, tai buvo labai užsiėmęs rytas. Ant įėjimo, aš iš pradžių pastebėjau, kad 16-36ft valtys sukrovė penki aukštas iš abiejų pusių variklio. Šitie brangių valčių stovai tęsėsi per kalvą, kol jie nepasiekė rampų doke. Powerboats buvo keliami ir iš vandens ar atidėti, ten kankina prie didžiulių automobilinių krautuvų su šakėmis jų kapitono prašyme. Garsus dviejų smūgių, 200hp plius outboards galėjo išgirsti visi aplink, ir deganti dujinė ir naftos kombinacija pliaukštelėjo šnervėms nedelsiant.

Aš vaikščiojau žemyn dokas su savo jūros krepšiu, mestu per mano petį. Aš galvojau apie paskutinę valtį mano draugas, ir aš tarnavau kartu, jį inžinierius ir aš svarbiausias medikas. Ak. . geri laikai mes turėjome Sidnėjuje ir Perte. Aš nepamirštu sėdėti, kartu toli lauke jūroje klausydamas statiško per radiją, kol mes negalėjome pagaliau pradėti pakelti Sidnėjaus radijo stotį. Mūsų susijaudinimas užaugo, kadangi signalas tapo stipresnis. Vieną kartą ant kranto, australo visada nupirktas šiltas alus mums, ir visada norėtas, kad apsiginkluotų – grumiasi Amerikos tipeliai. Sveikos žiūrinčios mergaitės atrodė labai pritrauktos amerikiečiams. Daugelis pasakė, kad tai buvo todėl, kad viskas, kurį jie žinojo apie amerikiečius atvyko iš John Wayne ir Roy Rogers kino filmų. Kadangi… mes gyvenome pagal mūsų savas privačias valtis retai būdamos toje pačioje dalyje pasaulio bet kokius duotus metus.

Aš ieškojau Keturis Kvadratą pabaigoje doko, švelniai judančio su kiekvienu powerboat sūkuriu. Jūs niekada nemanytumėte, kad jai buvo beveik 30 metų. Ji pažiūrėjo labai laivo forma joje baltas nuo žalio lieknas; jos linijos buvo vyniotos kruopščiai ant doko, ir jos brightwork švytėjo prieš viršutinę Karibų saulę. Aš beldžiau prie korpuso su mano paprastu dviem repu. Bill netrukus atvyko į denį; aš peržengiau ant skersinio. Bill pripažino mane, aš esu beveik įsitikinęs. Mes sveikinome vieną kitą kaip ilgi, prarasti draugai mes

buvo. Aš, dažnai primindamas jį apie mano vardą, bet jis dažnai vadindavo mane Tom, John ar kas atėjo į galvą neseniai. Mes kalbėjome apie nuotykius kartu, senus draugus, ir grožio Nort Šoro Trinidadas. Atrodė, jis atsiminė ankstyvus daiktus savo gyvenime daug geriau negu neseni daiktai. Atrodė, jis manė, kad viskas, apimant seno pažįstamo mirtį, buvo juokinga dabar. Oh… "Senas KŪKČIOJIMAS nežinojo grandinių nuo shi. er!" jis mėgo pasakyti.

Cap’n Bill pažadino mane anksti. Jis pasidarė susirūpinęs, kadangi dauguma jūreivių daro prieš uosto palikimą. Jis turėjo parodyti man visas laivo sistemas, išjungimo vožtuvus, matus, triumus, ir ir taip toliau. Aš neturėjau pamatyti mašininės kabinos, kadangi tai visada buvo švaru. Buvo tiktai portatyvinis GPS. Aš netrukus surasdavau, kad aš turėjau tęsti smogti tam pertvarai, kad gaučiau tai dirbti. Tai gerai, nors, aš turėjau protines koordinates. Mes turėjome kurą, vandenį, saugumo dalykus, ir datoje EPIRB. Viskas buvo ėjimas. Aš sušildžiau didelį, dvynių KATĖS dyzelius, ir aš netrukus palengvėdavau uostui ir šalin doko. Mes judėjome dabar.

"Paimkite uostą į 1500rpm ir dešinysis bortas iki 1550." Bill pasakė. Aš atleidau uostą į 900, 1000, ir paskui užgrobiau dešinįjį bortą… "Bill… & *! dešiniojo borto droselio kontrolė sumažėjo!" Aš skubiai uždariau šį variklį. "Kas yra šis pilkas lašelis dydžio kiaušinio medžiagos rankenoje?" "Tai yra JB Epoksidas." "Kas?" "Taip… Tai dirba didelis ties viskuo, kuriam aš naudoju tai. Mintis tai laikytų tą kontrolę taip pat." "Aš apkarpiau valtį kaip geriausiai, aš galėjau. "Bill, ant ko dar jūs panaudojote šias atliekas?" "Oh… nedaug, tik mažas įtrūkimas motoriniame aptaise… nušiuręs vairavimo kabelis…, išmetimo kolektoriai…, ir laikyti skubotą žiedą ant U-sujungimo-vietos." Oh vyras, yra mes bėdoje, aš samprotavau. Aš galėjau pamatyti Chaguaramas į dešinįjį bortą, bet visų mano protinių darbe, "kokį ifs", aš praleidau, plaukiojantis baliklis supilsto į butelius nusilenkimo. Mano vienas variklis lėtai numetė RMP į 700 po pradinio dunkstelėjimo. Tinklas aplink atramą. Kaip laikinas darbuotojas. matas palengvėjo kryptimi 320F, aš dykinėjau į uostą, pagaliau gabų nuleisti inkarą.

Aš siekiau viršutinį LABAI AUKŠTO DAŽNIO radiją, įjungė tai, ir stiprus smūgis, tai smogė deniui atskleidžiantis pilkesnės medžiagos įrodymas! "Bill… Jūs nepadarėte atsitiktinai, padėkite šį pilką epoksidą ant inkaro grandinės, padarė jus?" "Negali teisingai atsiminti." Aš spardžiau LABAI AUKŠTĄ DAŽNĮ. Tai pradėjo zvimbti. Aš reikalavau naro ir kitos valties perduotas man. Netrukus "Mažytis", 300 # Trinidadian pasirodė. Aš paaiškinau, kuo problema buvo, ir jis nėrė. Aš stebėjau, kadangi jis priėjo dažnai, kad gautų orą. "Mažytis, kai želė žuvis pasidarė tiek bloga čia?" "Tai dat laikas o jūsų Praleidimas. Diena kada nors, kur. Diena neskaudins ya." Žemyn jis nuėjo vėl.

Aš stebėjau, kadangi žvejybinės valtys nudūmė aplink užsiėmusį komercinį uostą. Dažnai, jie atvyko per arti patogumui. Vienas pirogue, atvykstantis iš masinių naftos bokštų krypties, įveikė ant manęs. 5000yds, 3000yds, ir vis dar atvykimas. Netikėtai, juodų dūmų lavina iškilo nuo mano užpakalinės dalies ir duslaus garso! Aš smogiau skersiniui ir deniui sunkiai. Aš jaučiau rūstų kritimą ir nusilenkimo kilimą. Mes pasislenkame skubiai! Aš lenktyniavau viršuje kopėčios. "Bill! Naras žemyn! Sumažinkite variklį!"… Sambrūzdis pagaliau sustojo. "Kas & * % jūs galvojote?" Maloni senatvinė šypsena susitiko jo veidą, "Tryin, kad paspruktų iš kelio, Jack." Aš pradėjau šaukti jame ir pasakyti jam mano & *, % vardas nėra Jack. Aš giliai įkvėpiau, norėdamas šokinėti per pusę ir plaukti į krantą nedelsiant. Aš nešokinėjau, tačiau. Pirogue praleido mus prie 10 valties ilgių. Bill drebėjo iki to laiko. Aš pasodinau jį ir pasakiau jam, kad aš paimsiu tai nuo čia. "Nejaudinkite mano draugo."

Mažytis! Aš pašokau ir lenktyniavau į laivagalį tiktai, kad surasčiau Mažytį plaukiojantį veidą, viršuje negalėti pajudėti! Aš nedelsiant įšokdavau, sugavau Mažytis po jo tvirtomis rankomis, ir grūmiausi jį ant denio. Aš ieškojau įpjovimų, raudonumo, ir pradūrimų. Galvos oda buvo neįpjauta be depresijos. Kvėpavimas buvo geras, mokiniai buvo lygūs ir reaguojantys, bet pulsas sulėtino į 45. Ak… taip, galbūt! Aš pasidariau Mažytis ir pastebėjau ilgas žymes, išsipūtimą, ir shinny daleles. Bill nusileido kopėčios, neturėti jokio sprendimo rakto dėl to, kas įvyko; pamatė Mažytis ir norėjo žinoti, jei aš sugavau kažką sėlinantį ant valties. "Joks Bill, atvykite čia ir pažiūrėkite į tai." Jis pasilenkė ir pažiūrėjo; atsegtas jo šortai, ištraukti jo varpa, ir, pradėjo šlapintis ant Mažyčio! "Ne… Ne… Joks Bill. Padėkite tai!"

Ant Tiny nugaros buvo gausūs čiuptuvai ir jaunikliai. Tai, sujungime su jo žema širdies norma ir raumens ilgalaikiais sutraukimais buvo visi suderinta su Dėžės medūzos nuodai. Aš valdžiau pirmąją pagalbą, ir mes skubiai pasidarėme Mažyčiai, prie įvairios priemonės, apimdami geltonus taksi, į artimiausią ligoninę.

Jis nėrė, su apsauginiu įrenginiu kitą dieną.

Dėžės Medūza

Surastas visur didžiojoje dalyje atogrąžinių ir subtropinių vandenų, manoma, kad Dėžės Medūza (Chironex ar Irukandji) ar "Jūros Vapsva" nėra želė žuvis apskritai, kadangi tai turi smegenis, ir gali pajudėti kaip patinka. Tai išleidžia greitiausią vaidybos nuodai, žinomą vyrui. Žmonės gali būti užmušti per 5 minutes po kontakto.

Ten pirminė natūrali aplinka yra seklus, ramus jūros vanduo, tipiškai surastas upelyje ar upės parduotuvėse. Jie yra gausesni vasaros mėnesius, bet yra aktyvūs kas mėnesį. Dažnai susimaišydami su kita želė žuvimi, jie gali būti labai sudėtingi pamatyti, kartais dėl jų dydžio ir visada dėl jų aiškumo.

Nuodai yra ir cardiotoxic, ir dermatonecrotic. Tai gali greitai sukelti sulėtėjimą (bradycardia) ar sustabdymą (asystole) širdies, lokalizuoto skausmo, baltų jauniklių, raudonų panašių į botagą žymių, pūslių atsiradimo odos, ir galų gale palikimo randą dėl odos ląstelių nužudymo.

Neuromuscular ir artrito pasekmės apima sunkų jungtinį skausmą, pažymėtą spazmą visų galūnių ir pilvo raumenų, ir spazmą krūtinės ląstos raumenų, daug kartų sukeldami paralyžiaus valstybę; sukūrimas to neįmanomas pasprukti iš vandens.

Gydymas susideda iš nuo vandens pirmo, ir pirmojo aukos pašalinimo, kad sutrukdytų skendimui. Idealiai, gelbėtojas turės ant apsauginio apsirengimo. Paskui, čiuptuvai turi būti nunešti. Tai gali būti padaroma su pliku piršto galiuku, kadangi minkšti įklotai ant vienaženklių skaičių yra paprastai per stori toksinui skverbtis. Pirštinės yra rekomenduotos, tačiau. Jūrų, NIEKADA GĖLAS VANDUO, neturi būti panaudotas, kad skalautų žaizdas, sektas acto.

Jūs pažymėsite, virš kurio Cap’n Bill buvo sena mokykla, kaip keliais metais prieš buvo jausta, kad šlapimas padės dezaktyvuoti nuodai. Mes dabar žinome, kad priešingybė yra teisinga. Daug daiktų tokių kaip šlapimas, alkoholis, gėlavandenis, ir kažkas, kas daro pH labiau neutralų ar pagrindinis sustiprins absorbciją. Benedryl, I.M. ar I.V. corticosteroids (Dexamethasone, Solumedrol, ir taip toliau), ir Tylenol gali padėti.

Jei simptomai bus nepakitę, ar pablogės, medicinos įvertinimas bus būtinas, jei apskritai galimas. Yra šiuo metu antinuodai, pasiekiamas naudojimui blogiausiu atvejų. IV narkotikų ir H2 blockers (skrandžio vaistas) gali taip pat palengvinti simptomus. Priklausomai nuo kardialinių simptomų (krūtinės ląstos skausmas, bradycardia, dusulys…) elektrokardiograma ir laboratorijos darbas gali ar galbūt nėra būtini.

Panašūs, bet daug švelnesni simptomai gali būti pamatyti su kitais želė žuvies įgėlimais taip pat kaip Man-O-War kontaktu. Jie nėra tipiškai lemtingi ir gali būti elgti ant kranto ar laive.

Autorius, daktaras Robin Minks yra neuropatologas ir bendras praktikos gydytojas, taip pat kaip kapitonas ir pasaulinis keliautojas. Jis tarnavo JAV Kariniame jūrų laivyne ir vertėsi medicina daugiau kaip 27 metus.