Atogrąžinio ciklono akyje!

parašė , 2016-08-23 21:14

Rojus viena diena ir plonas pragaras kitas kaip krovininis traukinys Atogrąžinis Ciklonas Ului su kurtinančiu riaumojimu ir šiurpiais vėjais padarė priartėjimą prie kranto atogrąžinėse salose Sekminių tolimame šiaurės Queensland Australija. Su praneštais 250 kph vėjais tai sukėlė mero nuniokojimą ir griovimo vidurį šimtai kreiserinių valčių, švartuotų rajone.

Daugumos valties savininkų turėjo rūšį, atsisako Abel Point Valčių prieplaukoje, įvertintoje ‘Katei, 3′ ciklonas, bet rajono jūreiviai turėjo debatus apie Plaukiančią Klubo verandą dėl to, ar jie turi užtrukti švartavimasis ar valčių prieplaukoje, jei tai progresuoja į ‘katę 4′, su jais visi ‘užsiims analiniu seksu’. Teorija būdama ant siūbavimo švartavimosi, kurį jūs visada rodysite į vėją ir valčių prieplaukoje, jūs neturite jokio pasirinkimo ir jūs ketinate būti smogtas

• yra teisingas atsakymas? • Taip, kaip jūs galite pasiruošti kažkam kaip tai? • tai net galima?

Linijų statymas į doką

Klubo Jūreivio Peter Ryan palaiko, "Visi su valtimi turi garantuoti, kad jų statymo į doką linijos yra tinkamas dydis," sako jis, tada gauna stipresnį komplektą. "Nepamirškite susiriesti, paruošti papildomą komplektą statančių į doką linijų ciklono sezoną ir įsitikinti, kad jūsų antras virvių komplektas yra aukštesnė lūžio įtampa. "Jis taip pat sako, "Visada prideda antrą komplektą linijų į skirtingą pakalą ar inkaro punktą, jei viena iš tų linijų nepasiseka, jūs nenorite dviejų linijų būdamos nenaudingas."

Peter Ryan taip pat rekomenduoja suerzinimo sargybų naudojimą, bet jis sako, kad grandinės yra geriausias pasirinkimas todėl, kad tai niekada nenutrina ir prideda svorį prie valties. "Niekada nepalikite jokios grandinės užrakinamoje spintelėje, kai ciklonas atvyksta," sako jis. "Padėkite viską, kurį jūs turite."

Siūbavimo Švartfalai ar Inkaras

Jei jūs esate ant siūbavimo švartavimosi ar inkare ekstremaliame ore yra trys daiktai atsiminti:

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

• Tikrinkite savo &bull draudimo polisą; Garantuokite, kad jūsų švartavimasis yra aptarnautas • Įsitikinkite, kad švartavimasis yra reikiamas numeris jūsų valčiai.

Peter Ryan taip pat išdėsto, kad "Jūs galite daryti viską, teisė ir jūsų valtis gali būti rimtai sugadintos. Ką mes pamatėme yra, kad tai yra dažnai kito vaikino valtis, kuri atsiskiria nuo jos švartavimosi ir dreifuoja apie uostą, susidūrimą į ir pakenkimą net geriausiai paruoštos valtys. Pasiruoškite blogiausiam ir tikėkitės, kad jūsų kaimyniniai valties savininkai daro tą patį."

Jei jūs pritvirtinate daiktus atsiminti:

• Nustatykite geros svetainės vietą, daugelis eina giliai į mangroves. • Praneškite valdžios organus, kur jūsų valtis yra. • Panaudokite viską, kuris jūs padėjote antrą inkarą. • Susirieskite dėl savo švartavimosi pritvirtinimų prie skirtingų punktų. • Jei jūs turite pasirinkimą, niekada nelieka laive.

Mano Patirtis

Kai ekstremali audra, ciklonas Ului smūgis su jo pilnu įsiutimu ant Sekminių Salų mano jachtos Pakėlimas buvo ant chartijos siūbavimo, besišvartuojančio Shute Uoste paprastai apsaugota įlanka. Švartavimasis buvo aptarnautas ir suprojektuotas didesnei valčiai negu mano. Aš išvykau į Aukso Krantą, kurį dvi dienos išvaro pora mėnesių anksčiau, ir prieš ėjimą gavo jos bures su pora papildomų posūkių ant Genujos ir įsitikino, kad švartavimosi linija buvo padoriai pridėta apytiksliai kelios pakalos.

Mano akys buvo priklijuotos į oro stotį BOM, kadangi ciklonas nutaikė savo piktą akį tiesiai į Shute Uostą ir Airlie Paplūdimį, mano širdį mano burnoje ir savijautoje ganėtinai sergančiu, kad aš negalėjau pasiekti ten, kad įsitikinčiau dar kartą, kad ji bus saugi. Aš skambėjau chartijos kompanijai, kuri bus patikinta, kad viskas atrodė gerai, ir visi bus saugūs. Aš skambėjau draugei Carmen, bet ji nebuvo taip įsitikinusi ir buvo užsiėmusi, gaudama jos valtį ir padėdama kitiems.

Aš stebėjau BOM, bejėgiškai matydamas akį ciklono su daugiau kaip 200 kph vėjais paimti kelią tiesiai per Shute Uostą, ašaros, ridenančios žemyn mano veidą, pamatytą skerdynes nuo kitų ciklonų prieš šį. Aš skambėjau aplink ir pagaliau gavau Carmen ant jos mobilaus ryšio telefono ryto pradžioje… "Gaila Christine, mes buvome ten, mes negalėjome pamatyti to… Pakėlimas nuėjo!"

Aš nenegalėjau… netikėti tuo!

Prie pietų meto aš buvau savo automobilyje ant dviejų dienų variklio atgal, kad sužinočiau man pačiam savarankiškai. Buvo kelių blokų ir užliejo kelius ir kadangi aš pasidariau artimas, sužinojo, kad valdžia buvo blogos nuotaikos, ir aš negalėjau pralenkti viršuje su kuru. Aš nuėjau tiesiai į kalvą, pražiūrinčią įlanką, lietus įgėlė mano akis, kadangi aš įsitempiau per blankstančią šviesą, kad pastebėčiau Pakėlimą…, bet ne aš negalėjau pamatyti jos. Aš atsitraukiau Klubo Krokodilui, kur SES liko, ir buvo paklaustas, jei aš norėjau kambario su ar be valdžios… Išvargintas ir šlapias… Aš nesirūpinau!

Su šviesele aš sugrįžau į mažą prieplauką Shute Uoste, tai buvo visa katastrofos zona su valtimis, sugadintomis ir sunaikintomis, stiebo patarimai, besilaikantys iš vandens ir kitų ant uolų. Jūreiviai, einantys aplink apsvaigintas, skausmas išgraviruotas ant jų veidų absolute skerdynėse. Aš tikrai radau Pakėlimą, jos nusilenkimo turėklai, beveik atplėšti, bet vis dar švartavimosi linijos holdingas, ji buvo prakiurdyta virš vaterlinijos ir užsegtų sagtimi pritaikymų ir polinkis, atrodo, kad ji buvo įkalta kitų valčių. Ašaros sumažino mano veidą su geliančiu lietumi, ji ketino būti gerai, ji galėjo būti atkurta.

Driskius burinė chartijos jachta, kuri buvo šalia manęs tempė 70 tonų, besišvartuojančių per flotilę, ir atsidūrė ant uolų. Jie sako, kad apytiksliai 70 valčių buvo sunaikintos ar sugadintos. Tie tai pasiliko valčių prieplaukoje buvo daugiausia puikus ir pabėgęs pakenkimas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kas yra Ciklonas?

Tai yra žema spaudimo sistema, pakankamai intensyvi, kad pagamintų išlaikytus bent jau 118 kmh audros jėgos vėjus. Labiausiai bendri bruožai yra naikinamieji vėjai, sunkūs krituliai ir patvinimas, taip pat audringa banga.

Atogrąžinis ciklonas yra charakterizuotas jo sukimosi, šiltas vanduo kaitina orą, priverčiantį jį pakilti iš tikrųjų skubiai, ir paskui jis yra nustumtas, kaip jis vėsta.

Šis stūmimas priverčia debesis suktis. Audros turi centrinį rajoną ramybės, žinomos kaip "akis", kuri yra piltuvėlis, per kurį šiltas oras kyla.

Nors stipriausi vėjai yra šalia akies, kenksmingi vėjai gali išplėsti šimtus kilometrų nuo centro.

Kur Ciklonai Įvyksta?

Vidutinį sezoną atogrąžiniai ciklonai įvyksta Šiaurės vakarų Australijoje… Vakarų Australija ir Šiaurės rytų Queensland. Atogrąžiniai ciklonai, kuriems vadovaujama nuo lapkričio 1-osios iki balandžio 30-osios su vidurkiu apytiksliai 10 ciklonų, besivystančių per australų vandenis kasmet ir apytiksliai 6 pakrantės susikirtimą.

Kitose pasaulio dalyse juos pavadina uraganais ar taifūnais.

• Uraganai Šiaurės Atlanto Vandenyne • Ciklonai per Indijos vandenyną • Taifūnai per Ramųjį vandenyną

Per jūrą, uraganas, ciklonas ar taifūnas gali priversti lygmenį pakilti keliais metrais. Šis kilimas vandeninių priežasčių masinės bangos, kad smogtų krantams šalia audros.

Sekminių Salos turi kai kuriuos iš geriausių burinių pagrindų ant planetos, bet kaip bet kuriuo metu lauke ant vandens tikrina orų prognozes ir žino sezonines audras. Turėkite planą, kas padaryti jūsų saugumui ir jūsų valtims, jei jūs esate sugautas ekstremaliomis audringomis sąlygomis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>