Kaip valdyti jūsų burinius įvykius sėkmingai?

parašė , 2014-11-17 17:54

Daug organizacijų, apimtų atletikos, suplanuoja įvykius per metus. Buriavimas yra vienas toks sportas, kuris priima regatą ir simpoziumus reguliariu pagrindu. Su pažanga technologijoje, apibrėžtos platformos yra noriai pasiekiamos, kuris įgalina tokius klubus, organizacijas, ir korporacijas panaudoti ir automatizuoti interfeisą, kad apdirbtų registraciją tokiems dideliems masto įvykiams. Sprendimas gali padėti jums valdyti ir koordinuoti elementus, jungtus su pakėlimu sėkmingo burinio atvejo, leidžiančio jūsų personalo narius susikoncentruoti ties likusiomis administracinėmis užduotimis.
Registracija

Dokumentinės kopijos registracija tokiems įvykiams yra praeities daiktas. Integruotas internetinis registracijos sprendimas leidžia jus kurti pritaikytas registracijos formas per minutes. Rankinis kišimasis gali būti sumažintas lig pliko minimumo, kai tik jūs pradedate kurti formas tinkle. Viena iš tokios internetinės paraiškos didžiųjų dalių yra, kad žmonės, kurie yra trokštantys gėrėtis jų laiku lauke vandenyse gali užpildyti internetinį blanką nuo bet kokios pasaulio vietos. Jie neturi aplankyti jūsų įstaigos asmeniškai, kad užbaigtų ženklą viršuje procedūra.

Užmokesčio Vadyba

Taip pat kaip ženklas viršuje apdirba, užmokesčiai gali taip pat būti rinkti lengvai per internetinę sistemą. Užmokesčio sprendimas leidžia jus priimti nemokamą registravimą realu laiku. Registrants neturi išleisti popierinio tikrinimo ir paskui laukti per daug dienų, kad gautų patvirtinimą iš atvejo organizatorių per telefoną ar per popierinius paštus. Jie gali nuspręsti perleisti fondus per daug užmokesčio pasirinkimo (echecks, kreditinės kortelės, PayPal, ir taip toliau) ir gaukite greitą patvirtinimą per SMS ar elektroninį paštą per minutes.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Komunikacija

Atvejo planuotojų buriavimas turi susisiekti su jų egzistuojančiu plius potencialūs klientai, kad padidintų registraciją. Tai gali būti padaroma pagerintame būde per elektroninį paštą. Jūs galite nusiųsti kvietimus, priminimą, žinias, biuletenius, ir taip toliau teisė į klientų pašto dėžę, kad išleistumėte juos praeiti turinį jų laisvalaikyje. Garantuokite, kad jūs pridedate internetinę burinę atvejo registracijos sąsają su kiekvienu paštu, kad išleistumėte potencialius kandidatus ant taškelio pasirašyti jūsų atvejį.

Patogumas & Lankstumas

Internetinis atvejo vadybos sprendimas gali pridėti labai būtiną patogumą ir lankstumą, kad valdytų didelį mastą ar multivietos įvykius. Pavyzdžiui, jūs suplanavote 5 skirtingus burinius įvykius tą pačią dieną, bet jūs esate sutrikdytas dėl to, kaip bus jūs valdyti kiekvieną jų. Internetinis sprendimas gali padėti jums valdyti neribotą įvykių skaičių ganėtinai profesionaliai. Aš jau aptariau apie registraciją, užmokesčius, ir komunikacijos aspektą. Jūs galite taip pat valdyti apžvelgimą ir pranešimą, kad dalis plius susižada aktyviu internetiniu pakėlimu atvejo per įvairius integruotus apps, kurie yra pasiekiami su tokia internetine burine atvejo vadybos paslauga.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>