Mūsų 4 naktų Disney svajonės kruizas

parašė , 2014-12-13 17:35

Mes aplankėme Disney Pasaulį Floridoje daugiau kartų, negu aš galiu tikėtis. Po labai daug metų vairavimo į Floridą ir kiekvieno teminio parko Orlande lankymo, tai buvo laikas dėl įvairumo. Mūsų krepšiai ir pasai buvo paruošti važiuoti į užsienį.

Mes žinojome, kad mes norėjome tęsti kruizą, ir mes žinojome, kad mes norėjome, kad jis būtų ant Disney laivo. Po nuostabaus Disney metų patiria, mes jautėme ištikimybę prekės ženklui ir patogus su jų šeimos pasilinksminimo lygmeniu. Mes pradėjome mūsų tyrinėjimą tinkle ir pradėjome išdėstyti mūsų planą. Pirmi klausimai kuriuos mes atsakėme buvo, "Kur ir kai mes einame?" . Važiuodami su mano mano žmona ir dviem dukterimis, mes norėjome įsitikinti, kad mes turėjome tiek daug, neleisdami mažos sėkmės
Mes išsirinkome keturis naktinį Bahamų reisą nuo Kanaveralo kyšulio, Florida į Bahamas. Mes nusprendėme vairuoti antrą sausio savaitę, kad sutaupytume ant Disney nesezoninių kainų. Maršrutas apėmė sustojimą į Nassau, Išmestas į krantą Koralų rifas (Disney privati sala Bahamose) ir pilna diena jūroje.

Mes važiavome nuo Niujorko į Džeksonvilį šeštadienį, Jan. 19-asis 2013. Šis 14 valandų variklis tapo kasmetiniu ritualu mums, tokiu būdu tai buvo tik įprastas atsitikimas. Mes palikome Džeksonvilį 9:00am kitą rytą, kad atvyktume į Kanaveralo kyšulį per mūsų 1:30pm apsistojanti valanda. Kanaveralo kyšulys yra neįtikėtinai lengvas pasiekti nuo I-95. Mes sekėme ženklus į terminalą B ir anksčiau 1:00pm, mes jau išlaipinome mūsų krepšius ir palikome mūsų transporto priemones.

Disney terminalas Kanaveralo kyšulyje siūlo automobilių aikštelę ant svetainės pagal 15$ per naktį normas. Aukštesnės normos kreipiasi dėl aukščiausios kokybės automobilių aikštelės. Aš perskaičiau daug apžvalgų šeimų, taupančių apytiksliai 30$, statydamas automobilį esantį ne svetainėje privačiose automobilių stovėjimo vietose ar viešbučiuose. Nors tai gali atrodyti kaip sandėris, aš patariu statyti automobilį terminale tiesiog patogumui. Automobilių stovėjimo vieta yra tiesiogiai prijungta prie terminalo per siaurą pakylą. Tai daro išlipimą brizo, taip pat. Kai tik jūs apsupate savo krepšius, viskas, kurį jūs darote yra pasivaikščiojimas kitoje gatvės pusėje ir pasiekti jūsų automobilyje. Joks reikalingumas laukti tolimesnio transportavimo ar taksi.

Registravimas terminale buvo neįtikėtinai greitas ir lengvas. Būkite įsitikinęs, kad visi jūsų kupė gyventojai yra kartu. Jūs turėsite pasirašyti kažkokį kanceliarinį darbą ir daryti nuotrauką, kuri bus panaudota identifikavimui, apsistodama ar išlipdama. Visas registravimo procesas, keli paveikslai, ir laukiantis mūsų įsėdimo skaičiaus, kurį kviestų, užtruko nelygiai dvidešimt minučių. Kai tik mes ėjome į perėjimą, mes darėme dar kai kurias nuotraukas, paskui įėjome į laivų prieširdį.

Disney Svajonės prieširdis yra didžiulis, stačiakampis, trijų lygmenų rinkimo rajonas, papuoštas Art Deko stiklinės sietynu, marmuriniais žingsniais, fortepijonu, ir Admirolo Donald Duck statula. Vieną kartą laive, mes vos tik turėjome galimybę paimti įžymybėse anksčiau, negu mes pasiūlėme du pietų pasirinkimą: pasirinkimas 1 nusiųstų mus, kad išpuoštų 11 laivagalyje bufeto priešpiečiams Namukuose tuo metu, kai pasirinkimas 2 vedė mus žemyn vienas lygmuo į Sužavėtą Sodo priešpiečių bufetą. Mes pasirinkome Sužavėtą Sodą. Bufetas pasiūlė daug jūros produktų pasirinkimų kaip krevetė ir krabo kojos taip pat kaip pjaustymo stotis, mėsos užkandžiai, daržovės, mišrainė, ir kepė ėriuko muštinius.

Nedelsiant po priešpiečių, mes vadovavome į mūsų kupė. Mūsų šeima pasirinko kategoriją 4A šeimos verandos kambarys lygmenyje 9. Kai tik mes įėjome į kambarį, pirmas daiktas, kurį mes padarėme buvo, suvokia žibintą. Mes turėjome įdėti kambario raktą visada, kad įjungtume valdžią kambaryje. Kai tik mes suvokėme tai, mes ištyrėme balkoną. Kai tik mes užtraukėme užuolaidą ir atidarėme slystančias stiklines duris, mes žinojome, kad tai buvo vieta, mes praleisime didžiąją dalį kabinos laiko. Balkonas pridėjo maždaug 30 kvadratinių pėdų lauke nekilnojamojo turto. Stiklinė siena pasiūlė laisvus vaizdus vandenyno, sėdėdama ar padėties. Balkonas turėjo dvi kėdes ir mažą žemą staliuką, kuris tarnaudavo kaip mūsų pusryčių stalas kiekvieną rytą.

Kai tik mes buvome supažindinti su kambariu, atėjo laikas vadovauti į mūsų stotį privalomai treniruotei. Kai tik treniruotė buvo baigta, mes vadovavome į baseino denį burei toli partijai. Vaikai mėgo šokančius Disney charakterius ir vimpelus, skrendančius visur. Neabejotinai geras laikas, jei jūs turite vaikus. Greitai po to, kai pradėta partija, laivas, ištrauktas nuo terminalo, vairavo lėtai žemyn prieplauką ir į atidarytą vandenyną. Mes stebėjome mūsų pirmą saulėlydį nuo denio 12 sportinio rajono. Mūsų kruizas buvo pagaliau gamybos stadijoje!

Tą vakarą mes pietavome Animatoriaus Gomuryje. Disney Kruizo Linija siūlo kintančią pietų užduotį, kuri garantuoja, kad bent jau vienas valgis bus patiektas kiekviename iš jų trijų svarbiausių restoranų. Animatoriaus Gomurys yra pagarba į Disney meno kūrinius. Tai taip pat rodo milžiniškus ekranus, pavaizduojančius charakterius nuo Pixar Rezultato Nemo. Mūsų stalas buvo tiesiogiai šalia vieno iš ekranų. Anksčiau, negu mes žinojome tai, iš mūsų ėmė interviu Grūstis, jūros vėžlys. Mergaitės iš tikrųjų gavo juoką, kai Grūstis, pavadinta mano stiklinėmis "jūra, spokso". Mūsų vakaras pasibaigė šokoladais ir sulenkta rankšluosčio gulbe, laukiančia mūsų mūsų kambaryje. Tai buvo puikus būdas užbaigti labai užsiėmusią dieną.

Mes pabudome kitą rytą 8am žinantis, kad kambarių tarnyba netrukus tieks mūsų rytinę darbotvarkę. Kavą, donuts, sausainius, karštą arbatą, sultis ir pieną tiekė laiku! Mes išpylėme mūsų gėrimus, užgrobėme mūsų užkandį ir vadovavome tiesiai balkonui. Vieną kartą lauke, horizonte, mes galėjome pamatyti kai kurias bandomąsias valtis prisiartinant ir sausumos masyvas, augantis už jų. Mes lėtai artėjome prie Nassau. Kai tik mes užtraukėme į Princą Georges Wharf, laivas įvykdė 180 laipsnio posūkio baseine ir pasitraukė atgal į uostą. Tiesiogiai priešais mūsų laivo buvo Karališkoji Karibų Jūrų Trauka (Oazės klasės laivas – didžiausias keleivinis kruizo laivas pasaulyje). Tiesiogiai už šio mamuto laivo mes galėjome pamatyti Atlantidos bokštus.

Atlantida yra esanti ant Rojaus Salos tik į šiaurę nuo Nassau. Ši poilsio vietos sala būtų mūsų maršrutas dieną. Mes rezervavome kelionę po Atlantidos Poilsio vietą per kruizo liniją. 59$ ekskursija suteikė mums transportavimą ir nuo terminalo, ekskursijos viešbučio, ir pilnos prieigos prie akvariumo ir grobuonių lagūnos. Mes rinkomės ant laivo D-poilsio-kambaryje, kad gautume mūsų riešo grupes, įteikti mūsų paleidimo formas ir laukti, kad būtume palydėti į autobusus. Vieną kartą 11am ridenosi aplink, mūsų ekskursijos grupė iškrovė laivą ir ėjo apytiksliai 5 minutės į autobusą. Autobusas, kuris susodino 20 keleivių, buvo tobulai švarus, kondicionuotas orą, ir deramas dirbantis užsakymas. Autobusų vairuotojas taip pat tarnavo kaip mūsų Nassau miesto centro kelionės vadovas. Variklis paėmė mus per vyriausybinį rajoną taip pat kaip garsius viešbučius ir orientyrus.

Kai tik mes pasiekėme Atlantidą, mus sveikino mūsų viešbučio kelionės vadovas. Jis iš pradžių ėjo mus per parduotuves ir madą drabužių parduotuvės viešbučių vestibiulyje. Tai labai primenantis apie Las Vego stiliaus viešbutį. Mes tada ėjome per viešbučio kazino ir svarbiausią vestibiulį. Kelionė tada tęsėsi į požeminį griuvėsių rajoną, pavadintą "Kasimas". Tai yra, numato, kad pamėgdžiotų archeologinį, ieško Atlantidos griuvėsių. Svarbiausia atrakcija čia yra milžiniškas akvariumas, užpildytas atogrąžinės žuvies ir didžiuliai manta spinduliai. Po to mes keliavome svarbiausiuose baseino pagrinduose poilsio vietos, kuri pasiūlė didelius garsių viešbučio bokštų vaizdus. Truputį daugiau ėjimo vedė mus į Grobuonių Lagūną. Čia jūs eisite per povandeninį vamzdį, apsuptą smėlio ryklių, įgėlimo spindulių, barakudos, ir spalvingos atogrąžinės žuvies. Kai tik kelionė pasibaigė, mes galėjome ištirti bet kurį iš pagrindų, kuriuos mes anksčiau aplankėme, apimdami kazino. Aplink 4pm, mes sėdome į mūsų autobusą ir grįžome į Nassau miesto centrą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Nassau miesto centras yra pilnas suvenyro parduotuvių, mažmeninio pardavimo, ir papuošalų parduotuvių, pataikaujančių kreiseriniams turistams. Rajonas yra labai populiarus ir gali atrodyti labai perpildytas kartais. Nepaisant minios, mes visada jausdavomės saugūs, eidami aplink ir noras, mes turėjome daugiau laiko ištirti rajoną. Mes tikrai sugebėjome užeiti vietinė Tortuga Su romu parduotuvė kažkokiam puikiam su romu pyragui!

Kai tik mes grįžome į terminalą, mes ėjome tiesiogiai į imigracijos įstaigą paso pašto ženklui. Palydovas paženklino visus mūsų pasus akimirksniu ir be klausimų, kuriems užduodama. Po to, mes praėjome saugumo registravimą ir sėdome į laivą.

Mūsų antras vakaras rodė pietus Sužavėtame Sode. La carte meniu rodė jūros produktų pasirinkimą bet taip pat ir paukštieną ir kiaulienos įėjimo teisė. Jei jūs esate priekabus valgytojas, jūs galite visada užsakyti nuo vaikų meniu, kuris apima labiau pažįstamus pasirinkimus tokius kaip mėsainiai, dešrainiai, pica, tešla, ir bailūs pirštai. Kiekvienas valgis taip pat apima užkandį ir desertą. Mūsų vakaras, užbaigtas dar kartą šokoladais ir sulenktu rankšluosčio šuniuku, norėdamas mūsų gera naktis.

Trečia diena prasidėjo nuo beldimo į mūsų duris, kadangi kambarių tarnybai tiekė Mūsų rytinę kavą, ir arbata vedė mus dar kartą į balkoną ir gražų Išmesto į krantą Koralų rifo vaizdą! Paraburiavimas ir stiklinio pagrindo valtys plaukė prie to, kadangi mes išėjome. Mes galėjome taip pat pamatyti darbuotojus ant kranto prepping reaktyvinė slidė ir nuomojami valties rajonai. Linija namukų ir spalvingų pastatų, aptarnautų kaip fonas žėrintiems mėlyniems Koralų rifo vandenims. Mes tiktai turėjome omeny vieną daiktą: smokime paplūdimiui!

Kai tik mes palikome laivą, mus sveikino Lilo ir Dygsnis, pozuojantis paveikslams. Mes taip pat darėme kai kurias nuotraukas Svajonės prieš įsėdimą į tramvajaus automobilį į paplūdimį. Kai tik mes pasiekėme paplūdimį, mes pakėlėme tris plaukiojančius vamzdžius, pakeistus į mūsų maudymosi kostiumėlius, ir smogėme vandeniui. Paplūdimys buvo žavus ir pasiūlė puikius paveikslu Disney Svajonės vaizdus. Tai buvo sausio vidurys, tokiu būdu vanduo buvo apytiksliai 70 laipsnių. Tai nebuvo ideali plaukianti temperatūra, bet saulė buvo gana karšta, kad sulaikytų mus šiltus.

Aplink 1pm mes nusprendėme maitintis kaimyniniame restorane, Sausainiai II, lauke grilio stilius eatery. Sausainiai II patiektų mėsainių, dešrainių, šonkaulių, paukštienos, taip pat kaip mišrainių ir pusių įvairovė. Nesibaigiantys gėrimai ir ledai yra taip pat pasiekiami. Pietavimas šituose restoranuose yra įtrauktas į kruizo kainą, tokiu būdu jokie papildomi pinigai nėra reikalingi ant salos. Jei jūs norite išnomuoti kokią nors paplūdimio įrangą vieną kartą ten, jūs tiesiog smūgiuojate, jūsų kambario raktas ir kaltinimas bus pridėtas prie jūsų kambario.

Po priešpiečių, mes nusprendėme, kad tai buvo puikus laikas grįžti į laivą ir smogti Aqua-anties išvykai. Mes apsistojome blyksnyje ir vadovavome tiesiai, kad išpuoštume 12. Buvo labai trumpa laukimo linija išvykai, daug trumpiau negu mes pamatėme anksčiau. Mes jojome Aqua-antimi kelis kartus prieš pagaliau grįžimą į mūsų kupė. Kai mes tikrai atvykome į mūsų kambarį, mes turėjome piratinės didelės spalvotos skarelės laukimą mūsų ant mūsų lovos. Tai buvo piratinė naktis!

Mūsų treti pietūs buvo Karališkuosiuose Rūmuose. Tai buvo taip pat piratinė naktis ant Disney Svajonės. Visi darbuotojai yra apsirengę piratine apranga, ir svečių stebėtinai didelis kiekis dėvėjo pilnus piratinius kostiumus! Meniu taip pat rodė piratinę temą su pasirinkimais tokiais kaip Linksmo Roger mišrainė, ir Jack Sparrow troškino trumpus šonkaulius. Vakarų iškilmės taip pat apėmė "Piratus Į Karibų" gyvo veiksmo renginį, sektą "Pirato Sprogimo" fejerverkai! Tuo laiku, Disney Svajonė buvo vieninteliai laivo rodymo fejerverkai jūroje. Jie buvo tikras malonumas! Mes mes atsitraukėme į mūsų kupė, mus sveikino sulenkta rankšluosčio beždžionė, kabanti nuo lubų ir saujelės šokoladų, išplėstų ant lovos.

Mūsų ketvirta diena buvo pilna diena jūroje. Be komplekto planų turint omenyje, mes žinojome, kad tai bus mūsų vienintelė galimybė miegoti vėlai. Mes taip pat žinojome, kad tai bus mūsų vienintelė galimybė ištirti laivą. Mes tiekėme mūsų kambarių tarnybą 9am šį rytą. Mes išleidome gerą laiką, tik atsipalaiduojantį ir turintį vaizdą nuo mūsų verandos. Mes tada vadovavome lauke ant mūsų laivo tyrinėjimo kampanijos. Mūsų pirmas sustojimas ant laivo buvo lauke pasivaikščiojimas lygmenyje 4. Po ėjimo aplink pasivaikščiojimą, mes vadovavome viduje langinių fotografijos studijai. Po greitos šeimos paveikslų apžvalgos, mes nusprendėme nupirkti DVD paketą, kuris apima kiekvieną atspausdintą 8×10 greta skaitmeninės kopijos ateičiai printings.

Mes tada vadovavome, kad lygiuotume 3 pirmyn, kad aplankytume mažmenines parduotuves. Čia mes pakėlėme visus mūsų suvenyrus, apimdami Disney Kruizo medvilninius sportinius nertinius, šūvio stiklines, ir laivo sakų modelius. Mes tada nusprendėme eiti trys prieširdžio lygmenys, kur mes susitikome photo-op su niekuo kitu negu Kapitonas Mickey Mouse savarankiškai! Nedelsiant po to, mes vadovavome Walt Disney Teatrui, kad pamatytume muzikinį renginį "Tikint"." Tikėkite", yra pasakojimas apie tėvą, kuris yra taip užsiėmęs jo darbu, kad suprastų, kad tikri svarbūs daiktai gyvenime nėra daiktai, tai yra žmonės. Renginys yra, turi – matyti visoms šeimoms, ir aš labai rekomenduoju tai.

Tolimesnis laivo tyrinėjimas paėmė mus aplink daugialypius poilsio kambarius ir klubus deniuose 4 ir 5. Mes tada vadovavome, kad išpuoštume 11 laivagalyje priešpiečiams Namukų bufete. Po priešpiečių mes trekked per 11-uosius ir 12-uosius denius, tirdamas baseino rajonus, besideginantį saulėje poilsio kambarių ir sporto kompleksą. Viso malonumo matymas turėjo mus dumiantis atgal į mūsų kupė ir besikeičiantis į mūsų maudymosi kostiumėlius dar kelioms išvykoms ant Aqua-anties. Mano žmona taip pat turėjo laiką paimti keliuose Bingo raunduose tuo metu, kai mes praleidome mūsų laiką atvirame ore.

Mūsų paskutiniai pietūs ant Disney Svajonės buvo dar kartą Karališkuosiuose Rūmuose. Meniu rodė prancūzų temą su užkandžiais kaip prancūziška Svogūninė sriuba, ir crème brulee desertas. Įėjimo teisė apėmė jautienos nugarinę, iškeptą lašišą, organinę vištos krūtinę, ir kitus. Mūsų paskutinis vakaras taip pat rodė sulenktą rankšluosčio triušį, dar truputį šokoladų ir kliento pasitenkinimo apžvalgą. Jie taip pat duos jums brošiūrą tam, kad rezervuotų būsimą buriavimą, kuris apima borto 10 % nuolaidą. Po pietų, mes supakavome mūsų krepšius ir padėjome juos už mūsų durų paėmimui. Tai buvo mūsų paskutinė naktis ant Disney Svajonės ir mūsų paskutinis vaizdas žvaigždėto dangaus nuo mūsų balkono. Mūsų Svajonės atostogos atvyko į galą ir daug greičiau negu mes norėtume.

Mūsų paskutinis rytas ant Disney Svajonės pasiūlė žemyn sėdėtus pusryčius Karališkuosiuose Rūmuose. Tai buvo paskutinė galimybė apsikeisti juokavimą ir gerai-norą su mūsų pietų darbuotojais. Mūsų padavėjai, kurie buvo su mumis visur visame reise, buvo širdingi ir neįtikėtinai dėmesingi. Tuos keturis vakarus ir paskutinį rytą, jie buvo šeimos dalis. Būtent visa Disney žavumo dalis laiko kiekvieną sušunkantį, kaip nuostabūs Disney maršrutai gali būti.

Po mūsų pusryčių, atėjo laikas išlipti. Tai buvo karčiai saldu, kad nuliptų nuo Svajonės ir atgal į vėsų Floridos žiemos orą. Mes apsupome mūsų krepšius, ėjome į automobilių aikštelės denį, ir leidomės į kelionę į Niujorką dar sykį: patirtis mes tikimės kartotis netrukus!