Patarimai ir rekomendacija, kad keliautų/keliautų Aliaska invalidų vežimėlyje

parašė , 2015-01-14 09:12

Aš buvau nepaprastai susijaudinęs anksčiau paėmimo 14 dienų žemės kelionės/kruizo į Aliaską todėl, kad aš esu apribotas invalidų vežimėliui. Nors aš galiu stovėti, aš neinu apskritai. Važiuodamas invalidų vežimėlyje, yra visada triktis su kažkuo, kas, kaip manoma, yra sukalbama ADA ir nėra.

Mūsų kelionė prasidėjo Ankoridže, ir paskui paėmė mus Variniam Centrui, Fairbanks, Denali Nacionaliniam parkui, Mt. McKinley ir Talkeetna. Po žemės kelionės, mes sėdome į kruizo laivą Whittier ir važiavome vykstantys į pietus per Vidaus Pasažą į Vankuverį, su uostu, statančiu į doką Skagway, Juneau ir Ketčikane.
Iš viso, kelionė buvo nuostabi iš pritaikymo neįgaliesiems požiūrio, nors buvo keli žagsulys, kurį mes susitikome palei kelią. Aš atnešiau jiems kruizo linijos dėmesiui ir pasidalysiu jais su jumis.

Sekantis yra reziumė patarimų ir rekomendacijos, kurią aš darau iš savo savos asmeninės patirties, jei jūs svarstote kelionę:

Niekada nemanykite, kad, kai kažkas sako jums kambarį, transportas, perkėlimas, ir taip toliau sutinka ADOS standartus, kuriais tai yra. Yra platus skirtumas interpretacijoje ir prielaidose, kai kiekvienas sako, kad tai yra "sukalbama ADA." Jūs turite padaryti sąrašą specifinių klausimų, kurie reikalingas specifinių atsakymų iš kelionių agento, kuris iš tikrųjų yra daug žinantis apie jūsų specifinį, reikalingą sutarimą.

Kai aš pradėjau planuoti savo kelionę, aš dirbau su kruizo linija tiesiogiai. Aš kalbėjau su atstovais, kurie iš tikrųjų keliavo jūra ant laivo, kurį mes ėmėme, kas galėjo duoti man informaciją apie invalidų vežimėlio draugiškumą ant laivo ir padėti man pasirinkti kambarį. Aš taip pat kalbėjau su jų prieigos skyriumi apie pritaikymo neįgaliesiems sutarimą dėl viešbučio numerių ant žemės, ir daiktais tokiais kaip erdvėlaivio/variklio trenerio/geležinkelio pakėlimai. Šitie žmonės buvo nepaprastai paslaugūs. Aš nenorėjau dirbti per nepriklausomą kelionių agentūrą, kadangi aš sužinojau iš patirties, kad specifiniai daiktai ne visada pasiekia, atsakė tinkamai, ar būti "prarandamas vertime", turėdamas reikalo per trečiąją šalį.

Aš rezervavau savo kelionę beveik metai iš anksto, kad aš galėčiau gauti tiksliai, ko aš norėjau. Pavyzdžiui, aš norėjau kambario ant denio, kuris turėjo savyje bufetą, grilį, ir už baseinų/sėdimų vietų/kino filmų, kad pašalintų elevatoriaus vartojimą. Tai taip pat išgelbėjo mus 1400$, gaunant vidaus kambarį – lauke atidarytas denis buvo tik už mūsų durų, tokiu būdu mums nereikėjo kambario balkono.

Mes rezervavome rugsėjį todėl, kad buvo mažiau minių, kad vairuotų miestuose, ir jokiuose mažuose vaikuose. Aš randu, kad, kai aš esu savo motoroleryje, aš turiu visada ieškoti kitų; labai daug žmonių – ypač yra vaikai neieškantis manęs. Be to, mes neturėjome turėti reikalo su uodais tuo metų laiku, mes pamatėme Šiaurės pašvaistę, žavią rudens spalvą, ir dienos buvo vėsios – 50-60 laipsnių. Vėsesnė temperatūra buvo gera man kadangi mano MILISEKUNDĖ yra labai jautri šiltoms, drėgnoms dienoms, kuris įvyksta dažnai vasaros mėnesius Aliaskoje.

Aš nusiunčiau laišką raštu į jų Prieigos Skyrių, išdėstydamas, kad aš buvau "apribotas invalidų vežimėliui", todėl reikėdamas pakėlimų visam transportui ir ritiniui – duše visiems viešbučio numeriams jei pasiekiamas. Aš rekomenduoju siųsti tokį laišką, jei jūs esate visiškai apribotas, kadangi tai apims jus vėliau, jei problemos vystysis, kurį mano atveju jis padarė.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Pavyzdžiui, buvo trys motoriniai treneriai, kurie atvyko, kuris neturėjo pakėlimų. Laimei, aš esu mažas (125 svarai.) ir mano vyras yra stiprus, tokiu būdu aš sugebėjau būti neštas viršuje į trenerį. Kitaip, aš turėčiau stovėti, kuris sužlugdys mano kelionę, ir panaikins vieną iš mano kelionių. Ateityje, tai yra tuo, ką aš padaryčiau ir ką aš rekomenduosiu, kad kiti padarytų: Pasitikrinkite aplink Kelionės rašomąjį stalą kiekviename viešbutyje, kuriame jūs liekate iš naujo patvirtinti, kad transportas su pakėlimu bus pasiekiamas jums kitas kelias dienas. Jūs galite taip pat iš naujo patvirtinti bet kokį kitą ypatingą poreikį, kurį jūs prašėte iš anksto, tokie kaip ritinys – duše. Dukart man davė kambarį be ritinio – duše, ir vėliau sužinojau, kad šis kambarys buvo duotas kažkam, kas nereikalingas tokio. Jei aš būčiau važiavęs su savo seserimi vietoj mano vyro, aš nebūčiau sugebėjęs praustis po dušu kadangi ji negalėjo pakelti manęs į kubilą, kuris įdėjo kėdę tai.

Jei jūs esate nepilnos darbo dienos invalidų vežimėlio vartotojas, prašom pažymėti, kad yra 5-7 žingsniai, kylantys į motorinius trenerius, ir jie yra ganėtinai statūs.

Geležinkeliai turėjo pakėlimus, panašiai kaip ir atskiri kelionės autobusai Denali Nacionaliniame parke.

Nuostabiai, pritaikymas neįgaliesiems Aliaskos miestuose – net mažiausiose vidaus vietose – buvo labai geras. Kai aš naudoju tualeto kambarį, man reikia pagalbos nuo mano vyrelio. Mes sugebėjome surasti tualeto kambarį, kuris buvo gana didelis mudviem, net pakelės užkandinėse, kurias mes sustabdėme, kad maitintumės per mūsų kelionę. Pažymėkite: geležinkelio tualeto kambariai negali apgyvendinti dviejų asmenų, taip, jei jūs būsite kažkas, kas reikalingas padėjėjo, jūs turėsite pasiruošti kituose būduose 5-6 valandos išvykai.

Jei jūs galvojate apie leidimas į kruizą ar kelionę, aš patariu pradėti planuoti jūsų rengimus metai iš anksto todėl, kad kliūtis prieinami kambariai yra apriboti ir prisipildo greitai.

Pagaliau, dėl mano MILISEKUNDĖS nenuspėjamumo, aš nusprendžiau nupirkti kelionės draudimą tuo atveju, jei sveikatos sutrikimai įvyko, kuris neleis man eiti.