Skirtingi šiuolaikinio kelto tipai

parašė , 2016-12-12 19:44

Paprasta užduotis nešti keleivius ir kartais krovinys per vandens masę negalėtų atrodyti, kad nepaprastas, bet tai yra kažkas, kas priskiria šimtmečiai. Yra įvairus rašymas ir publikuoti darbai nuo senovinių laikų, kurie mano, kad keltininko profesija buvo svarbus ankstesnių kultūrų ir civilizacijų aspektas.

Šiandien, keltai lieka būtiną transporto priemonę po visą pasaulį. Keliuose kranto miestuose ir maršrutuose, šitie laivai sudaro visuomeninio transporto sistemos dalies, aprūpindami priemonę važiuoti per vandenį be tilto ar tunelio naudojimo.

Kas yra daugiau, keltai yra taip pat banalūs didesnėse jūrose ar vandenynuose, jungdami šalis ir net žemynus. Nors gamyba ir šitų milžiniškų laivų statyba svirduliuoja, kiekvienas komponentas, nesvarbu kaip mažytis jie gali būti, gali būti svarbus
Todėl, mes mėgstame manyti, kad mūsų diapazonas aukštos kokybės produktų, nuo BSP siejiklių į NPT pritaikymus, galėtų įeiti patogus.

Bet kas yra kelto istorija? Kiek skirtingi laivo tipai yra ten? Ir kas yra didžiausi keltai ir labiausiai užsiėmę maršrutai pasaulyje?

Kelto istorija

Graikų mitologijoje, Charon buvo Hades keltininkas, kuris nešė naujai neseniai mirusias sielas per upes Stiksą ir Acherontą, kuris atskyrė pragyvenimo ir mirusiųjų pasaulius. Jūs vis dar turėjote užmokėti mokestį už važiavimą Charon, nors, paprastai moneta padėjo ar ant negyvo asmens burnos. Dienas prieš garus ir dyzelį, šio keltininko pasirinktas pastūmėjimo metodas buvo ilgas polius, laikytas jo dešiniojoje rankoje, priimdamas velionį su jo kairiu.

Anonymus De Rebus Bellicis, 4-ojo šimtmečio romėno literatūros dalies, yra spėliojimas, kad galvijų pora vieną kartą stūmė į priekį keltą. Šis principas galėjo teoriškai dirbti, ypač kai jūs manote, kad Kevin J. rezervavo vadintas, Kai Arkliai Ėjo ant Vandens: Arklio varyti Keltai Devynioliktą amžių Amerika.

Bet buvo pasakyta, kad pirmas garais varytas keltas buvo Juliana, išrasta John Stevens. Tai pradėjo veikti 1811 m. spalio 11-ąją tarp Niujorko ir Hoboken, Niu Džersis. Tačiau su dyzelinių variklių pasirodymu 20-ąjį šimtmetį, garais varyti keltai tapo retumu ir yra rezervuoti ypatingiems atvejams ar turistiniams maršrutams.

Tuo metu, kai šiuolaikinių keltų dauguma vis dar naudoja dyzelį kaip jų pirminį kuro šaltinį, laivybos pramonė pastoviai žiūri į švaresnes alternatyvas, kurios negadins aplinkos tiek daug. Studijavimas surado, kad laivai, bėgantys ant Suskystintų gamtinių dujų, yra truputį efektyvesni, tuo metu, kai elektrinės ir hibridinės alternatyvos buvo taip pat išvystytos pastaraisiais metais.

Šiuolaikinio kelto tipai

Nepaisant fakto yra keli skirtingi tipai kelto operacijoje šiandien, kiekvienas paprastai turi tam tikras savybes. Tačiau, maršruto, keleivio ar transporto priemonės gebėjimo, greičio apribojimų ar reikalavimų ir gamtinių sąlygų ilgis nustatys, koks keltas yra panaudotas tam tikroje vietoje.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Dvigubas užbaigtas

Priekis ir atgal šios rūšies kelto, žinomo kaip priekio nusilenkimas ir rūstus, yra sukeičiamas. Todėl, jie gali važiuoti pirmyn ir atgal tarp dviejų įplaukimo uostų, neturėdami apsiversti. Tuo metu, kai tai taupo didelį laiką, tai kartais visiškai būtina dėl dydžio ir tam tikrų terminalų rajono apribojimų.

Garsūs dvigubas užbaigti laivai apima Staten Salos Keltą, Plaudami valstybinius Keltus, Žvaigždės Keltą ir gausias valtis ant Šiaurės Karolinos Kelto Sistemos ir Lake Champlain Transportation Kompanijos. Yra taip pat dvigubas užbaigtų keltų operacijoje norvegų fiorduose, Britų Kolumbijoje ir Sidnėjuje, Australija.

Povandeniniai sparnai

Net nepaisant to, kad povandeninio sparno keltai galėtų atrodyti kaip gana pažangi sąvoka, prototipai priskiria daugiau kaip 100 metų. Iš esmės, povandeninis sparnas yra valtis, kuri pradžioje plaukioja ant paviršiaus, bet kai greitis yra padidintas korpuso pakėlimai iš vandens, mažindamas tempimą ir atsižvelgdamas į didesnius greičius. Šio laivo tipo nauda yra, kad keleiviai gali būti vežti skubiai, mažindami kuro kainas. Dėl šios priežasties, jie yra banalūs ant Lamanšo ir konkuruoja prieš Eurožvaigždės traukinius, kurie naudoja tunelį.

Tačiau, jie turi savo nenaudą taip pat. Dėl jų techniškai sudėtingos gamtos, jie yra brangūs, kad pastatytų ir reikalingas tebevykstančio palaikymo. Kas yra daugiau, povandeninio sparno aštrūs kraštai, kurie gyvena vandenyje per operaciją gali taip pat sužeisti ar užmušti jūrinius žinduolius tokius kaip banginiai.

Transporto priemonės su oro pagalve

Šiuolaikinės transporto priemonės su oro pagalve išsivystymas yra tipiškai priskiriamas Britanijos mechaniniam inžinieriui serui Christopher Cockerell. 1950-aisiais, jis išvystė jūrų transporto priemonę, kuri panaudojo pagyrūnus, kad pagamintų didelę apimtį oro žemiau korpuso. Skirtumas oro slėgio virš ir žemiau korpuso kuria pakėlimą ir leidžia transporto priemonei su oro pagalve plaukioti virš vandeninio paviršiaus.

Dėl jų prisitaikymo ir kainos efektyvumo, jie netrukus tapo komerciniu pasisekimu, daugiausia aplink Jungtinę Karalystę ir Lamanše. Netrukus, transporto priemonės su oro pagalve buvo taip pat priimtos kariuomenės ir net panaudotos pramogų tikslais.

Bet taip pat kaip povandeniniai sparnai, jie reikalingas didelio palaikymo ir gali būti imlūs, kad sugadintų nuo nepalankių gamtinių sąlygų. Ant kurios viršūnės, transporto priemonės su oro pagalve yra suvaržytos į duotą naudingąją apkrovą ir jų jūros laikymo gebėjimą priklauso nuo dydžio.

Katamaranai

Šitie keltai rodo du lygiagrečius lygaus dydžio korpusus, kurie yra geometrija stabilizuoti. Dėl jų lengvasvorės gamtos, ploni korpusai, kurie mažina tempimą ir jokį stabilizuotą kilį, katamaranas turi seklų skersvėjį ir gali važiuoti greitais greičiais. Jie taip pat kulnas daug mažiau, negu monokorpusas, atsižvelgdamas į patogesnę ir efektyvią išvyką.

Tradiciškai, jie pasitikėjo vėju valdžiai, ir jų burės išlies mažiau, negu alternatyvos. Bet šiuolaikinės dienos katamarano keltai kombinuoja ypatybes motorinės jachtos su multikorpuso savybėmis.

Dėl jų begalinių pranašumų, katamaranai yra keltas pasirinkimo kelioms didelio greičio paslaugoms. Jie gali kopijuoti povandeninio sparno greičius, nekęsdami padarinių stiprių bangų ar suteršti vandenį.

Roll-on/roll-off

Daugiausia panaudotas, kad vežtų vežtą krovinį tokį kaip automobiliai, sunkvežimiai ir priekabos, roll-on/roll-off laivai pastatė – rampose, kurios leidžia transporto priemonėms lengvai lipti. Kai laivas siekia savo maršrutą, krovinys gali išjungti kitą galą kaip tik taip, kaip lengvai.

Praeityje, transporto priemonės turėjo būti specialiai paruoštos prieš pakėlimą į laivo laikymą, kuris buvo daug darbo reikalaujantis ir brangus pratimas. Ant to viršūnės, krovinys buvo priklausantis, kad sugadintų be to. Bet 1849, Thomas Bouch pasiūlė mintį apie traukinio keltą, rodantį efektyvų ritinį – ant, ritinį – nuo mechanizmo, kad maksimizuotų efektyvumą.

Tuo metu, kai jie buvo panaudoti ekstensyviai Pirmajame pasauliniame kare, iš tikslo pastatyti nusileidimo laivai, gebantys nešti karines transporto priemones, buvo išvystyti Antrajam pasauliniam karui. Šiandien, jie yra vis dar plačiai panaudoti keleiviniais ir komerciniais tikslais.

Cruiseferry

Kruizo laivo ir ‘Ro-Pax kelto kombinacija’, ši laivo rūšis yra tipiškai naudojama poilsiautojų jūrų atostogomis ar tiesiog kaip transportavimo priemonė. Jie panėšėja į kruizo laivą, kuriame jie turi gausius borto patogumus tokius kaip restoranai, barai ir net pasilinksminimas ar sutarimas. RoPax keltai yra tie su dideliu garažo suvartojimu ir esminiu keleiviniu gebėjimu.

Cruiseferries yra tipiškai randami po visą Europą Baltijos jūroje, Šiaurės jūroje, Airijos jūroje, Lamanše ir Viduržemio jūroje. Tačiau, jie taip pat veikia tarp Kinijos ir Australijos.

Pontono keltas

Ne pažangiausi ar šiuolaikiniai laivai vakarų pasaulyje, bet pontono keltai yra plačiai panaudoti mažiau-išsivysčiusioje-šalyje. Dėl jų nebrangaus dar visapusiška gamta, pontono keltai yra dažnai naudojami, kad neštų žmones ir transporto priemones per dideles upes ar ežerus, kur tilto kaina yra per brangi.

Bendriausi pontono keltai skolinasi projekto mintis nuo katamarano. Bet užuot rodę du siaurus korpusus, jie paprastai turi pontonus ar pusė platformos ar plaustas. Rampos bus įdiegtos iš abiejų pusių laivo, kad padidintų efektyvumą keleivių ir besisekančių transporto priemonių ir šalin.

Kabelinis keltas

Taip pat žinomas kaip grandinės keltas, siūbavimo keltas, paskleisdamas tiltą ar plokščiadugnę valtį, šis laivo tipas yra vestas ir dažnai stumiamas į priekį per vandenį kabelių, prijungtų prie abiejų krantų. Tradiciškai, virvė ar plieninės grandinės buvo suvartotos, bet iki pabaigos 19-ojo šimtmečio, daugiau stipresnio ir ilgalaikio laidinio kabelio tapo banalu.

Reakcijos keltas naudoja upės valdžią pakeisti kursą per srovę, tuo tarpu varytas keltas turi mašininį ar elektromotorą, kad suktų save į priekį. Sraigteliai ar būgnai laive traukia laivą, bet kabeliai ar grandinės turi teisingą kiekį silpnų, kadangi jie turi paskęsti žemiau paviršiaus ir leisti laivui praeiti.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Greitas išnykimas ranka valdyti keltai yra taip pat vis dar esamas, toks kaip Stratford-Eivono Grandinės Keltas Jungtinėje Karalystėje ir Saugatuck Grandinės Keltas Mičigane, JAV.

Šiuolaikiniai kelto faktai ir skaičiai

Pasaulinis didžiausias automobilių keltas paslaugoje – MILISEKUNDĖ Ulysses, valdytas airių Keltų tarp Airijos ir Velso. Pradėtas 2011 m. kovo, šis laivas atlaiko 12 denių aukštai, bet šeši yra specialiai pažymėti transporto priemonėms. Visoje sumoje, Ulysses gali nešti 1 342 automobilius ir 240 sunkvežimių.

Pasaulinis didžiausias keleivinis keltas paslaugoje – Stena Hollandica ir Britannica, valdytas Stena Linijos tarp Nyderlandų ir Didžiosios Britanijos. Šis laivas rodo 1376 lovas, 538 kabinas, borto kiną, poilsio kambarį, barą, bufetą ir la carte restoranai, saulės denis ir laisvas Wi-Fi visur.

Pasaulinis greičiausias automobilių keltas paslaugoje – Luciano Federico L, valdytas Buquebus tarp Montevidėjo, Urugvajaus ir Buenos Airės, Argentina. Gebantis maksimalų greitį, pasiektą 60.2 mazgų jūros teismuose, tai laiko Guinness Pasaulio rekordą. Valtis gali taip pat nešti 450 keleivių ir 52 automobilius palei šį 110-jūrinį mylios maršrutą.

Seniausia kelto paslauga nuolatinėje operacijoje – Mersio Keltas tarp Liverpulio ir Berkenhedo ar Uolingos Kalvos į Glastonberio Keltą. Tai yra ginčytinas įrašas, kadangi pora skirtingų keltų tvirtina būti seniausia paslauga, vis dar veikiančia šiandien. 1150, vienuoliai nuo benediktinų Vienuolyno Berkenhede turėjo papratimą išieškoti mažą mokestį eilės keleiviams per Mersio Upės žiotis. Tačiau, galbūt buvo įsiterpimas paslaugos po vienuolynų išformavimo. Keltas tarp Uolingos Kalvos ir Glastonberio, Konektikutas, kuris bėgo pradedant 1655, tiktai liaujasi veikti, kai žiema užšąla žiemą.

Pasaulinė didžiausia kelto sistema – Ant Škotijos vakarų pakrantės, Škotijos MacBrayne valdo flotilę 29 laivų, kurie užeina pas 50 skirtingų uostų. Kitur yra pasaulis, pr. Kr. Keltai Britų Kolumbijoje turi 36 laivus, kurie lanko 47 terminalus, tuo metu, kai Vašingtono valstijos Keltai valdo 28 valtis, kurios eina į 20 maršrutų aplink Puget Garsą.

Net nepaisant to, kad aerobusai ir didelio greičio traukiniai pakeitė kelto maršrutus kai kuriuose rajonuose, jie lieka neįtikėtinai svarbią ir svarbią priemonę transportavimo milijonams žmonių visame pasaulyje. Labiausiai šiuolaikiniai laivai yra taip pat neįtikėtinai greiti, labai efektyvūs ir gali vežti daugybę keleivių patogume ir stiliuje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>