Žiemos dienos besileidžiančio žemyn drakono įlankoje

parašė , 2013-11-04 18:48

Žiema yra ne visada geriausias laikas, kad keliautų Ha Ilga įlanka, geriausias laikas paprastai krinta apie vasaros laiką, kai įlanka yra šilta ir dienos, paskutinės ilgiau tada žiemą. Tačiau, mano greita žiemos kelionė buvo nuostabi ir geresnė tada, aš laukiau, kada aš tęsiau Ha Ilgą įlankos kruizą gruodį.

Mes atvykome į Hanojų 8:00, ir mes gavome į Bai Chay uostą apie 11:30. Kadangi aš pasprukau iš automobilio, sūrus jūros oras pūtė per mano plaukus, šiaurės rytų musonas apėmė visą uostą nauju, šaltu brizu. Viršuje ore, buvo kai kurie ereliai, skrendantys prie; tai buvo pirmas kartas kai, aš pamačiau erelį ta pabaiga. Reikėjo apytiksliai 1 valandos ant mūsų šlamšto (vietnamiečių kruizo laivas), kad atvyktų Ha į Ilgą įlanką. Yra be abejo mano prote, kodėl Halong įlanka buvo pripažinta UNESCO kaip Pasaulinė Natūrali Paveldo svetainė
Mano pirma mintis apie šlamštą persiunčia, mes išėmėme mūsų Ha Ilgame įlankos kruize, buvo, kad tai atrodė kaip mažas plaukiojantis viešbutis. Pažiūrėdamas kambariuose ir kituose patogumuose, aš buvau nustebintas jo šiuolaikinio, žavingo jausmo. Kambariai laive laivas sutiko standartus tipiškam 4 žvaigždės viešbučiui, bet mes nebuvome viešbutyje, mes keliavome lauke jūroje ant medinio laivo; aš buvau nustebintas.

Mūsų šlamštas keliavo jūra lėtai ant žalio vandens tuo metu, kai mes gėrėjomės priešpiečiais su nuostabiai nauju jūros maistu. Po priešpiečių, aš turėjau kažkurį laisvą laiką atsipalaiduoti prieš mūsų kayaking kelionę ant Ha Ilgos įlankos popietėje. Aš paėmiau savo mėgstamą knygą ir skaityti tai ant sundeck, kur aš galėjau gauti gražų įdegimą. Sėdėdamas ant poilsio kambario kėdės, lengvas brizas nugriovė visus aplink mane, kadangi aš dairiausi; mūsų šlamštas buvo apsuptas aukšto karsts, pasirodančio iš vandens. Saulė švietė per karsts retą saulėtą dieną žiemą.

Ha Ilga įlanka turi daugiau kaip 2 000 salelių su tūkstančiais klinties karsts. Seniai, Vietnamo žmonės nusprendė, kad salelės Halong įlankoje pristatė daug didelių paslėptų lobių. Daugelį salelių pavadino pagal jų formą: Ga Chá» i (Kovojantys gaidžiai) salelė, Dua (Valgomosios lazdelės) salelė, Cho Da salelė (Akmeninis šuo) ir daugelis kitų. Nuo prancūzų kolonijinio periodo, prancūzai atrado primityvų Ha Ilgos įlankos grožį, jie buvo nustebinti to tiek daug, kad Ha Ilgos įlankos atvaizdas buvo panaudotas ant šalių pašto ženklų, atvirukų ir kitų dokumentų. Ha Ilga įlanka yra taip pat garsi savo urvais ir grottos tokiais kaip: Dainuotas Alkoholikas (Nustebintas) urvas ir Thien Cung (Dangaus Vieta) urvas. Pusėje kiekvienas urvas ar urvas ten yra paslėpti rūmai su stalaktitais, krintančiais nuo lubų, kurdami nuostabią patirtį kaip jūs kayaking per urvus.

Per popietę, mes kayaked per plaukiojantį kaimą, pavadintą Cua VẠ¡ n. Yrimasis aplink kaimą, laikydamasis gyvenimo žmonių, kurie gyvena kiekvieną dieną plaukiojančiame kaime buvo patirtis, kurią aš negaliu apibūdinti su žodžiais vienišais. Plaukiojančiame kaime, jei jūs norite aplankyti savo artimiausią kaimyną, jūs turite panaudoti valtį, kad nueitumėte, lanko jį, kitaip jūsų pasirinkimas turi plaukti. Štai kodėl vietiniai gyventojai čia sako, kad vaikai gali plaukti ir eilė anksčiau, negu jie galės net eiti. Turizmas Ha Ilga įlanka yra gražus maršrutas tyrinėjimui ir patyrimui kaip turistas, bet žvejams čia Halong įlanka yra palaiminimas iš viršaus ir jų svarbiausias šaltinis tam, kad uždirbtų pragyvenimą. Įvairovė jūrinės ekosistemos Ha Ilgoje įlankoje atneša žvejams daug tipų jūros produktų, kuriuos tiktai Halong turi. Mes yrėmės žvejo tuo metu, kai ant mūsų baidarių; jis buvo ant mažos valties su jo nauju pagavimu krabo dieną. Mes nupirkome dalį naujai sugauto krabo, pasiekite juos mūsų baidarėje su planais duoti juos kruizo laivo virėjui pietums šįvakar. Kadangi mes tęsėme mūsų kayaking kelionę ant įlankos mes kayaked į urvų seriją. Nepaisant ryškios saulės lauke, tai pasidarė tamsiau ir tamsiau, kadangi mes yrėmės giliau į urvą, šimtai stalaktitų numetė žemyn visus aplink mus.

Po urvų pasigėrėjimo, mes nusprendėme irtis atgal į kruizo laivą pietums. Pietums tą naktį, mūsų virėjas nustebino mus vėl įvairove nuostabių jūros produktų, padarytų ir tradicinio vietnamiečių, ir Vakarų stiliaus, ir, žinoma, jis paruošė ypatingą nepaprastai skanų patiekalą nuo mūsų naujų krabų, kuriuos mes atnešėme jam anksčiau. Po pietų mes gėrėjomės gėrimais laivo bare ir apsikeitėme juokus tarp laivų darbuotojų ir dienų įvykių eachother. Jie pasidalijo savo valties istorijomis su mumis jų nuotykių, keliaujančių ant Ha Ilgos įlankos.

Kitą rytą aš pabudau anksti, kad sugaučiau gražią augančią saulę ant denio mūsų kruizo laivo, kurį man pasakė nuo darbuotojų, buvo reikalingumas, žr. Pabusdamas 5:30, buvo tiktai tamsa, aš buvau nuviltas, manydamas, kad diena bus ūkanota ir vėsi. Visiškai suvyniotas mano visapusėje padėtyje ant kruizo saulės denio persiunčia, aš paieškojau Ha Ilgos įlankos ir iš nevilties laukiau. Pagaliau, mano kantrybė apsimokėjo, tiesiogiai prieš laivo nusilenkimą, saulė lėtai atsikėlė virš dviejų klinties kolonų. Žiūrėdamas už manęs ant laivagalio, pilnas Mėnulis buvo vis dar danguje ir aiškiai matomas, tai buvo stebuklingas momentas, matant ir aurora dangų už manęs ir raudoną, geltoną ir rausvą dangų prieš mane. Kadangi aš stebėjau saulės šviesą galvojant apie žalią vandenį, vaivorykštinį kaip medus, aš maniau į mane patį savarankiškai, kad aš niekada nepamačiau saulės ir Mėnulio tai didelis anksčiau, aš jaučiau, kad aš galėjau ištiesti ir laikyti tai savo rankomis. Juodas karsts palaipsniui pasidarė giliai žalias, kadangi saulė atsikėlė per juos, ir gyvūnija ir augalija pabudo, kadangi aš stebėjau erelius skrendant viršuje, kadangi jie pradėjo ieškoti pusryčius. Paukščiai visi aplink pradėtą dainavimą, giliai įkvėpimą, aš gėrėjausi gamta, kuri apsupo mus.

Po pusryčių, mes palikome Halong ir grįžome į Bai Chay uostas, kai tik ten mes važiavome atgal į Hanojų. Palikdami Halong įlanką su tonomis fotografijų ir atminčių, mes, mes esame sujaudinti visko mes pasiekėme, kad pamatytume ir patirtume per tokią trumpą kelionę. Kruizas ant Ha Ilgos įlankos aprūpina žmones, kurie važiuoja į Vietnamą daug veiksmo, nuo kayaking, plaukimo, žvejybos ir nardymo, Ha Ilga įlanka yra didelis maršrutas nuotykio keliautojui, kuris mėgsta išeiti ir pamatyti gamtą.