Buriavimas naujoko – jūsų esančio už borto paruošimas žiemai

parašė , 2015-05-15 12:02

Atrodo, kad šiomis dienomis su visais koroziniais priedais, kurie yra sumaišyti į benziną, išmintinga nusausinti visas dujas iš jūsų outboards kuro linijos, apimant karbiuratorių. Būdas aš įvykdau, tai pirma, aš tuštinu daugumą kuro iš mano outboards vidaus degalų bako, nunešdamas kepurę ir duodamas tam arbatpinigių atgal tuo metu, kai tai gaunama į medinį, pamatė arklį. Tada su piltuvėliu aš padariau, sumažindamas pagrindą nuo plastmasinio galono priekinio stiklo ąsočio, aš perleidžiu kuro mišinį 2.5 galonų dujiniam konteineriui. Kai tik didžioji dalis kuro buvo nunešta, aš keičiu kepurę ant esančio už borto ir duodu arbatpinigių, tai atgal ant pamatė arklį per tuščią 5 galonų kibirą. Tada aš pildau kibirą, pilną vandens, ir palieku laistymo žarną kibire su tik pakankamai vandens, sunaudojančio tai, kad garantuočiau, kad kibiras nesunaudos vandens, tuo metu, kai esantis už borto bėga

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Paskui aš užkemšu variklį ir įsitikinu, kad yra, kad tai yra neutraliame anksčiau, negu aš užtrauksiu tai. Nėra jokio kambario, kad valdytų tai įrenginyje 5 galonų kibire, kad patikėčiau manimi aš žinau! Vieną kartą pradėtas, aš įsitikinu, kad vanduo praeina ir iš variklio kad į nenutraukti variklio. Aš tada šildau tai viršuje pakankamai, kad valdyčiau tai be dusimo, ir paskui aš uždariau kuro jungiklį į nuo padėties, kol tai nesunaudoja kuro ir sustojimų. Kai tik tai liaujasi bėgti, aš žinau, kad yra ne daugiau kuro tame, kuris galėjo sutrikdyti karbiuratorių ir kainuoti man problemas pavasarį, kai aš einu, kad pradėčiau ir panaudočiau tai. Be to, tai trukdo bet kokioms nereikalingoms išlaidoms, turint paimti tai į parduotuvę remontui. Profilaktinis palaikymas yra daug lengvesnis ir pigesnis negu laukimas, kol jūs neturite problemos, ypač kažkas, kadangi paprastas nuneša kurą nuo jūsų esančio už borto. Tai neima ilgai ir neabejotinai ta proto dalies verta, žinant, kad tai buvo rūpinta.

Kitas būdas valdyti esantį už borto iš vandens panaudoja variklio, įtaisyto už borto ausies movą, kuriai jūs galite pasiekti beveik kur nors po dvidešimt dolerių ir skaidrių per vandeninį suvartojimo uostą esančios už borto rankenos apačioje. Pridėdamas sodo žarną prie to ir įjungimą vandenį leis esančiam už borto bėgti be pavojaus užgrobti tai dėl trūkumo pakankamo aušinimo skysčio, pasiekiančio esančio už borto valdžios galvą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Tip:I buriavimas naudoja 5 galonų kibirą vietoj to todėl, kad variklis, įtaisytas už borto earmuff nedirbtų ties mano varikliu. Mano vandeninis suvartojimas yra esantis virš propelerio ir tik po horizontaliu rankenos peleku, užuot buvęs esantis ant pusės rankenos kaip dauguma outboards. Galbūt tai turi kažką, kad padarytų su mano esančiu už borto būdamas ilga rankena, specialiai padaryta burinėms valtims, ar galėjo būti, kad tai buvo tik prie projekto be to. Bet kokiu atveju, 5 galonų kibiras dirba stebuklai, ir man ne būtinai reikia didelio barelio, pilno vandens, kad valdyčiau jį. Kai tik aš baigiau su to paruošimu žiemai, aš padėjau tai į savo rūsį, kad neleisčiau žemesniems galo riebalams šalti šaltame ore. Iki kito karto – Laimingas Buriavimas!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *