Išleiskite dvasią perkelti jus

parašė , 2014-05-04 18:34

Po labai daug buriavimo Silversea kruizuose, aš kovojau su, kas pasakyti apie mūsų 14 naktų transatlantinį buriavimą, kad nebuvo jau pasakytas. Jei jūs norite skaityti apie neįtikėtiną Silversea paslaugą, jūs galėtumėte nueiti visiškai atgal į mūsų pirmą buriavimą ant Sidabrinio Šnabždesio 2002. Greitai persiųskite iki 2009, jei jūs norite skaityti apie atmintinus gimimo dienos pietus Le Champagne mano gimimo dieną per mūsų kruizą ant Sidabrinio Vėjo Afrikoje. Ir jei jūs norite žinoti, kaip mes jaučiamės dėl Sidabrinės Dvasios, mes buvome tik ant jos 2010, kai mes plaukėme nuo Santjago, Čilė, į Acapulco, Meksika. Kas mes galime galbūt pasakyti apie Silversea, kad mes jau nepasakėme anksčiau? Bet, kruizo apžvalgos yra nuotraukos laiku. Kruizo linija ar laivas gali būti dideli metai, ir ne taip didelis kitas
Kadangi laivai pasidaro vyresni, komandos nariai atvyksta ir eina, ir dinamika gali pasikeisti. Taip, kai kruizo linija kaip Silversea tęsia "suprasti teisingai tai" metai po metų, tai daugiau negu pažymėtina, tai istorinis. Ir susidurkime su tuo: kai kurie daiktai tik turi kartojimą.

Kai mes atvykome į molą Bridžtaune, Barbadose, į valdybos Sidabro Dvasią, iš tikrųjų jaučia, kad mes grįžtame namo. Mes matome komandos narius, kuriuos mes atsimename nuo praėjusių kruizų per tuos metus, ir daugelis atsimena mūsų vardus. Net kai kurie iš kitų svečių atrodo pažįstami, ir mes žinome, kad mes plaukėme su jais anksčiau ant Silversea. Taip, mes buvome ne per nustebinti, kai Roland, mūsų puikus vyresnysis liokajus ant Sidabrinio Šešėlio pernai Kinijoje, sveikino mus, kai mes atvykome į mūsų gražų Sidabrinį Rinkinį (1106) šiais metais.

Laivo pakrovimas yra visada lygus kaip stiklinė ant Silversea. Kodėl kiekviena kruizo linija nesveikina jūsų laive su šampano stikline? Aš nežinau, ar ne? Bet kas? Gerai? Tik žinokite, kad Silversea daro, ir visada turi. Per penkias minutes po to, kai mes mindėme laive, mes buvome lydimi į mūsų Sidabrinį Rinkinį. Atvykdamas "namo" negalėjo būti nedaug lengvesnis.

LAIVAS

Sidabrinė Dvasia yra naujausias ir didžiausias laivas Silversea flotilėje, įvestoje į paslaugą 2010. Mes pradžioje norėjome žinoti, jei Silversea ėjo į gabų tiekti tą patį lygmenį paslaugos laivo su 540 svečių. Kad nesijaudintų, Silversea tiekia puikią paslaugą nepriklausomai nuo laivo. Laivas yra valdingai suprojektuotas, kad "nesijaustų" nedaug didesnis negu jų kitas, mažesni laivai. Vieša erdvė yra erdvi ir patogi. Vidaus laivo apstatymas atspindi Art Deko projektą ir rodo daugiau meno kūrinių, negu kitas Silversea siunčia. Sidabrinė Dvasia yra elegantiška, nebūdama demonstratyvi.

SUTARIMAS

Silversea visada turėdavo reputaciją dėl erdvaus ir prabangaus sutarimo. Net kukliausias sutarimas dėl Silversea turi teisę vadinti "rinkiniais". Tačiau, Sidabrinis Rinkinys ant Sidabrinės Dvasios kelia barą dideliam projektui ir patogumui. Net nepaisant to, kad ne didžiausi rinkiniai ant Sidabrinės Dvasios, 742 sq. pėdose., Sidabriniai Rinkiniai yra daugiau, negu dukart pagrindinių Verandos Rinkinių dydis.

26 Sidabriniai Rinkiniai ant Sidabrinės Dvasios valdo denius 10 ir 11 priekinis ir duoda gyventojams jausmą buvimo prabangaus viešbučio viešbučio patarnautojo lygmenyje. Net Stebėjimo Poilsio kambarys, esantis ant Denio 11 priekinis, jaučiasi kaip privatus atsitraukimas Sidabriniams Rinkinio svečiams, bet, žinoma, tai pasiekiama kiekvienam svečiui.

Įeidami į Sidabrinį Rinkinį, svečiai leidžiasi prieškambaryje į svetainę, kur yra apskritas valgomasis stalas, gebantis fiksuotis keturi patogiai. Atrodo, stalas priima lapą, darantį tai didesnis ir gebantis apgyvendinimą daugiau. Labai patogus darbo rašomasis stalas buvo netrukus sunaikintas mano Pro-MacBook, iPod ir kiti nauji prietaisai. Rašomasis stalas turi keturis stalčius ir dvi dideles lentynas. Vienintelis daiktas, trūkstantis, yra daugiau elektrinių parduotuvių, bendras laivo projektuotojų apsirikimas. Yra tiktai vienos 110 Amerikos parduotuvės už rašomojo stalo. Maža rašomojo stalo lempa ir tiesioginis prietaiso ciferblato telefonas yra vieninteliai dalykai, užimantys rašomojo stalo erdvę.

Mini-fridge/bar/television kabinetas sėdi ant išorinės sienos svetainės su dvejomis didelėmis slystančiomis stiklinėmis durimis iš abiejų pusių. Pažengusi espreso mašina ir ekipuotė užima didžiosios dalies tabletop vietos ant šio vieneto. Nebūdamas espreso gėrėjas, aš netrukus atrasdavau, kad mašina ir padėklas, laikydama espreso puodelius tinka tobulai į dvi rašomojo stalo vieneto lentynas. Daugiau erdvės mano elektroniniam įrenginiui!

Priešais nuo valgomojo stalo yra rinkinio didelė sofa (kuris taip pat paverčia į papildomą lovą), dvi kėdės ir stiklinis aukščiausias žemas staliukas. Mažas galo stalas laiko aukštos technologijos Smūgį & Olufsen kompaktinio disko žaidėjo/stereo sistema. Graži nauja ikebana papuošė mūsų žemą staliuką.

Dvejos didelės slystančios medinės durys gali būti uždarytos visiškai atskirtam pagrindinis miegamasis nuo bet kokios veiklos svetainėje. Tai įeina patogu ankstyvus rytus, kai aš noriu dirbti ties kompiuteriu, turėti mano kavą ir stebėti Fox News tuo metu, kai Rickee miega. Aš sakau "meistro" miegamąjį kadangi svetainė gali būti paversta į miegamąjį per sofos lovą. Miegamasis yra erdvus, elegantiškas ir labai gerai išdėstytas. Patogi lova dydžio karaliaus yra tarp dviejų galo stalų su lempomis. Didokas makiažo/tuštybės stalas su dideliu veidrodžiu gyvena šalia lovos ir iš eismo rajonų. Per nuo lovos yra kita plokščio ekrano televizija ir laikymo vienetas su keliomis lentynomis, paslėptomis už durų.

Laikymas yra Sidabrinio Rinkinio stiprus kostiumas: didžiulis pasivaikščiojimas – drabužinėje nėra niekas išskyrus nuostabų ir net turės Savininko pavydžius Rinkinio gyventojus. Jūs neturėsite niekada jaudintis dėl talpos Sidabriniame Rinkinyje sunaudojimo. Yra lentynų visur, stalčių ir daug kabinti erdvę. Skaitmeninis seifas sėdi lentynos vienete, kuris buvo puiki vieta visai mano telekamerai ir video įrenginiui, ir aš turiu daug to.

Viskas apie vonios projektą šalia puiku. Mes galime pražiūrėti kerėplišką operaciją laivo kriauklių ir tik būti laimingi dėl fakto, kad yra dviejų jų, nekalbant jau apie trečdalį moterų tualete! Didelis dušo kioskas, apsuptas turtingo italų marmuro, yra erdvus ir rodo rankų burtų lazdelės purkštuvą (mano numylėtinis) taip pat kaip rainshower galva (Rickee numylėtinis) pasodintas lubose. Dušas net turi vietą! Sūkurinės vonios vonia pilno dydžio gali būti panaudota atsipalaiduojančiai putų voniai, ir tai buvo. Mes turėjome Ferragamo, Neutrogena, ar Bvlgari vonios malonumų pasirinkimą.

Atskiras "moterų tualetas" su tualetu ir laivo kriaukle yra prieinamas nuo vonios ir rinkinio prieškambario. Kadangi moterų tualetas yra prieinamas nuo prieškambario, prie jo gali gauti prieigą svečiai, lankantys jūsų rinkinį, ar kitus, turinčius sulankstomos įklijos sofos lovą, neužgrobdamas jūsų privačios miegamojo erdvės.

Nuo svetainės, yra dvejos didelės slystančios stiklinės durys, privedančios prie labai erdvių ir gerai mebliuotų 118 sq. pėdų. veranda. Mūsų veranda buvo aprūpinta įranga su atlošiamu dykinėtoju, trimis pintomis kėdėmis, didele pinta tachta ir mažu stikliniu aukščiausiu stalu, puikiu al freskos pusryčių paslaugai.

Po 14 dienų ir naktų Sidabriniame Rinkinyje, aš turėčiau pasakyti, kad tai lengvai įvertins 5 iš 5 ant mano reitingo diagramos patogumui ir projektui. Tai turi daugiau ėjimo tam negu faktiškai bet koks kitas rinkinys, kurį mes gėrėjomės. Iš tikrųjų, Sidabrinis Rinkinys yra taip patogus ir erdvus, kad iš tikrųjų jaučiasi kaip "naminis toli nuo naminio".

PIETŲ

Rickee ir aš esame tuo, ką jūs galėtumėte kviesti "užgrūdintais" kreiseriais. Galų gale, tai yra mūsų verslas. Mes daugiau nejaučiame to būtinas, kad suvalgytume viską arti, kai mes esame kruize. Iš tikrųjų, mes bandome palaikyti gana normalią pietų rutiną, ne skirtingai nuo tokio, kurį mes turime namie. Yra naktų, kur net neišeina pietums, nuspręsdamas pasilikti mūsų rinkinyje ir turėti lengvą kambarių tarnybos valgį. Laimei, tai galima ant Silversea. Aš galiu kviesti Roland, mūsų vyresnįjį liokajų, 7:00pm ar taip ir užsakyti Chicken Caesar Salad (vienas iš mano numylėtinių) ir sriubos rutulys, ir Rickee galėtų gauti užsakymą Azijiečio Ritinių Spring, ir mišrainę, ir štai ir viskas! Aš žinau, kad tai atrodo nuobodu, bet tai yra tuo, ką mes mėgstame, ir Silversea daro tai galima.

Mūsų pusryčiai paprastai susideda iš Roland, atnešančio mane karštas vanduo mano kavai ir Rickee papildomo miego užuot maisto gavimas. Tuo metu, kai dauguma svečių gėrisi viskuo, kurį La Terrazza nuostabus pusryčių bufetas turi pasiūlyti, mes esame mūsų rinkinyje, mūsų pižamoje. Uosto dienomis, kadangi mes turime pakelti anksti ekskursijai, mes nueisime pas La Terrazza ir daryti iki užsakymo kiaušinius, Anglijos rūkyta kiaulienos šoninė ir Rickee mėgsta blynus. Ji taip pat mėgsta šviežius vaisius, ir tai gausu La Terrazza. Aš turiu nudumti pro duonos ir tešlos kalnus, kad nuraminčiau žemą-carb Meistrą, kurį aš nenoriai aptarnauju. Mes visada pusryčiaujame Restorane išlaipinimo dieną. Tai yra mūsų tradicija, ir mes neketiname pakeisti tai.

Priešpiečiams, mes paprastai einame pas La Terrazza, ir Rickee dažnai nesigėri nieko daugiau kaip puikiu mišrainių pasirinkimu. Aš esu linkęs praleisti kažkokį kokybišką laiką mėsos stotyse su ypatingu dėmesiu, kuriam skiriama Rytietiškam dienos patiekalui. Žinoma, jie turi viską, kurio bet kas galėjo norėti ant jų gražaus bufeto: pjaustymo stotis, kuri keičiasi į naują keptą mėsą kiekvieną dieną; nauja, padaryta iki užsakymo tešlos stotis; ir taip, kalnas ‘o duona… mano bloga gundytoja.

RESTORANAS

Restoranas yra tradicinis "kruizo laivas" pietų susitikimo vieta ant Silversea laivų. Tačiau, ‘tradicinė’ trukmė pasibaigia praktika aprūpinti tris valgius per dieną su priešpiečių ir pietų meniu, besikeičiančiais kasdien. Restoranas ant Sidabrinės Dvasios turi labai viliojantį apstatymą ir pasiūlo daug sodinti pasirinkimą du, tuos laikus, kai jūs norite mažos asmeninės erdvės. Svečiai gali pietauti, kad ir kada ir su tuo, kad ir ko jie nori (per skelbtas paslaugos valandas) ir joks rezervavimas nėra reikalingas.

Svečių dauguma apeina Restoraną pusryčiuose ir priešpiečiuose, besirenkančiuose gundančius pasirinkimus, pasiūlytus La Terrazza ir pietų bufeto stiliaus patogumo. Plius, pietaudamas lauke ant denio yra galingas traukimas, kai oras yra gražus. Taip, jei jūs norite pietauti ramioje vienatvėje, tikrina Restoraną per šituos laikus. Paslauga Restorane, kaip visas Silversea pietų susitikimo vieta, yra traški ir efektyvi. Giriamasis raudonas ar baltas vynas yra pasiūlytas su priešpiečiais ar pietumis. Jei pasiūlytas toks nebus į jūsų simpatiją, vyno prižiūrėtojas mielai pabandys surasti kitą į jūsų simpatiją. Rickee ir aš mėgstame pusiau saldų Riesling, ir po to, kai diena vienas, vyno prižiūrėtojai laive žinojo tiksliai, kas plūsti mums. Dabar tai yra Silversea!

Priešpiečių ir pietų meniu keičiasi kasdien su centru ant šiuolaikinės, sveikos ir regioninės virtuvės. Yra vegetariškas pasirinkimas, sveikumo pasirinkimas ir Rytietiškas pasirinkimas kiekvieną dieną priešpiečiams. Ir, neleiskite meniu versti jus. Jei yra kažkas, kuris jūs mėgstate tai, nėra ant meniu, tik klausti. Aš mėgstu iškeptus svogūninius žiedus su savo mėsainiu, bet jie nėra ant meniu. Jokia problema, viskas, kurį aš turėjau padaryti buvo, klausia, ir karštų svogūninių žiedų lėkštė stebuklingai pasirodė! Vieną vakarą, mūsų maža grupė norėjo indų pietų. Vėl, ne problema. Mes padarėme prašymą per mūsų vyresnįjį liokajų, Roland, ir jis įkūrė visa tai mums.

Le Champagne yra vienintelis Relais & Châteaux restoranas jūroje ir gali būti surastas kiekviename laive flotilėje išskyrus Sidabrinį Tyrėją. Le Champagne meniu nuolat keičiasi, kad atspindėtų reiso maršrutą ir suteikia svečiams sustiprinančią autentiško regioninio skonio patirtį. Svečiai gali gėrėtis giriamaisiais vynais ar išsirinkti iš Žinovo Sąrašo retų vynų papildomam mokesčiui. Ant Sidabrinės Dvasios, Le Champagne yra artima, tamsi ir elegantiška erdvė ant Denio 4 per nuo Seishin ir šalia Restorano. Vyno grindų iki lubų bokštas yra Le Champagne apstatymo svarbiausias dalykas. Tikrai, Le Champagne yra Silversea elegantiškiausia ir pažengusi kintama pietų susitikimo vieta. Le Champagne suknelės kodas yra atspindintis laivo kasdieninio suknelės kodo.

Rezervavimas yra reikalingas. Per svečią rezervavimo mokestis yra 30 US$.

La Terrazza siūlo svečiams Italijos geriausios virtuvės pasirinkimą. Per dieną, La Terrazza yra laivo pusryčių ir priešpiečių bufeto restoranas. Kiekvieną vakarą, tai paverčiama į artimą, romantišką Italijos pietų susitikimo vietą. Vienas iš mūsų numylėtinių yra nauja, savo darbo tešla. Ir, joks vizitas pas La Terraza nėra užbaigtas, nebandydamas Antipasto pavyzdžių rinkinio pusdubenio. La Terrazza yra posakis Silversea savito italų paveldo ir partnerystės su Lėtu Maistu Promozione. La Terrazza suknelės kodas yra visada neoficialus ar atsitiktinis priklausomai nuo vakarinės suknelės kodo (jokie šortai ar džinsai, tačiau), tokiu būdu tiems, kas ieško atsitiktinės alternatyvos oficialiomis naktimis, La Terrazza siūlo nepaprastai skanų prieglobstį.

SEISHIN RESTORANAS

Seishin Restoranas ima savo vardą nuo japonų žodžio "dvasiai". Šis artimas restoranas Sidabrinėje Dvasioje yra esantis ant Denio 4 per nuo Le Champagne ir šalia Restorano. Seishin specializuojasi Azijos lydinio virtuvėje, apimdamas regioninius patiekalus nuo Japonijos taip pat kaip nuo Kinijos, Tailando, Vietnamo ir Indijos. Seishin svarbiausias dalykas yra atidaryta Suši ruošimosi stotis, kur pietautojai gali stebėti savo gudrius patiekalus, sukurtus valdingų Suši virėjų. Seishin pradeda aptarnauti pietus kiekvieną vakarą 7:30pm ir pasiūlo trijų komplekto meniu pasirinkimą.

Seishin Galvosūkis 1 yra 4 patiekalų degustation meniu jūros produktų įsimylėjėliams. Galvosūkis 2 yra tiems, kas teikia pirmenybę mėsai (naminis paukštis ir jautiena) per žuvį. Yra taip pat 8 patiekalų degustation meniu, kuris kombinuoja jūros produktus ir mėsos pasirinkimus. Visi Seishin meniu prasideda nuo Suši pavyzdžių rinkinio pusdubenio. Tačiau, mes sugebėjome padaryti ypatingą prašymą vietoje Suši pusdubenio (Aštrus Tuno Ritinys man ir Kalifornijos Ritinys Rickee). Ant mūsų buriavimo, buvo 20$ puslapių rezervavimo mokestis už Galvosūkį 1 ar Galvosūkį 2 ir 30$ puslapių rezervavimo mokestis už 8 patiekalų meniu.

Per dienas jūroje, Seishin siūlo giriamąjį suši ir sashimi barą priešpiečiams. Suknelės kodas pietums yra atspindintis laivo kasdieninio suknelės kodo, bet svečiai gali apsirengti neoficialiai ir pietauti čia oficialią naktį.

ŽVAIGŽDŽIŲ VAKARIENĖS KLUBAS

Mes iš pradžių pietavome ŽVAIGŽDĖSE 2010 per mūsų pietų amerikiečių buriavimą ant Sidabrinės Dvasios. Net nepaisant to, kad aš lieku sumišęs dėl kulinarinio ŽVAIGŽDŽIŲ požiūrio, aš tęsiu būti padarytas įspūdį tuo, ką jis tiekia. ŽVAIGŽDĖS yra viena iš unikaliausios pietų patirties, kurią jūs surasite ant bet kokio kruizo laivo, ar žeme pagrįsto restorano kai dėl to. Silversea bando atgaivinti Art Deko įkvėpto didelio miesto vakarienės klubo atmosferą, kur džiazo muzikantai ir dainininkai linksmina pietautojus, kadangi jie turi elegantišką valgį. Į tą galą, ŽVAIGŽDĖS atgabena. Meniu yra komplektas, regioninių ir sezoninių delikatesų multikurso kolekcija, kuriuos turės tapas-stiliaus "įkandimai".

Atmosfera ŽVAIGŽDĖSE yra sumažinta ir elegantiška, ne skirtingai nuo likusios dalies Sidabrinės Dvasios. Michelle Yap ir Seandrea Grafų džiazo duetas tikrai duoda ŽVAIGŽDĖMS retro vakarienės klubo jausmą ir aprūpina renginį vertą vizito į ŽVAIGŽDES net be valgio. Paslauga yra traški, poliruojama ir efektyvi ir maisto ruošimasis, ir pristatymas yra be konkurento. ŽVAIGŽDĖS yra Sidabrinės Dvasios puikiai išlaikyta kulinarinė paslaptis.

GRILIS

Anksčiau vadintas kaip "Karštas Uolų Grilis", Grilis gali turėti naują vardą, bet karštą, vulkaninį akmeninį mėsos ruošimosi metodą lieka tą patį. Grilis yra viena iš daugumos populiarios kintamos pietų susitikimo vietos ant Sidabrinės Dvasios. Grilio suknelės kodas yra visada atsitiktinis, ir valgiai yra patiekti al freska ant denių 9 ir 10 poolside (oro leidimas). Grill meniu yra mėsos įsimylėjėlių rojus. Storas šonkaulio akies kepsnys, filė mignon, veršiena, kiauliena, ėriukas, krevetės, ir lašiša yra visi ant meniu.

Per mūsų naujausią vizitą į Grilį, valgis prasideda nuo tortiljos keptų bulvyčių ir guacamole kritimo krepšio. Giriamieji vynai yra pasiūlyti su pietumis (kaip kiekviename Silversea pietų susitikimo vieta), tokiu būdu mes pasirinkome Cabernet iš Čilės. Po mišrainės kurso, mano šonkaulio akies kepsnys buvo stora plokštė marmuriškos, švelnios jautienos, aptarnautos ant 700 laipsnių vulkaninio akmens gabalo. Interaktyvi pietų patirtis allows svečiai, kad virtų jų mėsą iki jų pageidaujamo doneness laipsnio. Lengviausias kelias sumažina didžiulį kepsnį į mažesnius gabalus, kad padidintų paviršiaus plotą, susisiekiantį su akmeniu. Kai tik mėsa pasiekė vidurkį (mano pirmenybė), aš pradėjau perkelti dalis į medinį pagrindą, kur vartojimas netrukus sekdavo. Visi mėsos patiekalai yra palydėti keptos bulvės ir veggies iešmo. Krentančių padažų trio prideda papildomą skonį prie mėsos, kuriai iš tikrųjų nereikia jokios tokios pagalbos.

Aš esu patenkintas pranešti, kad mūsų naujausias vizitas į Grilį atskleidžia, kad ši populiari susitikimo vieta yra nauda, kadangi mes atsiminėme.

KAMBARIŲ TARNYBA

Kadangi aš paminėjau anksčiau, yra dažnai ilgame kruize, kad Rickee ir aš tik pasiliksime mūsų rinkinyje, atpalaiduoti ir turėti kambarių tarnybą. Skirtingai nuo daugumos kruizo linijų, kambarių tarnyba ant Silversea yra kažkas nekantriai laukti. Tai pradeda nuo mūsų paklausimo Roland, mūsų vyresniojo liokajaus, kad darytų užsakymą. Jis atvyksta su padėklu maisto ir paverčia valgomąjį stalą į elegantišką stalo nustatymą su balta staldengte, sidabriniais stalo įrankiais ir porcelianu. Tai taip pat kaip maitinasi Restorane, bet su televizija! Iš tikrųjų, per pietų valandas, jūs galite užsakyti nuo Restaurant meniu ir tiekti dalykus jūsų rinkinio kursui prie kurso, jei jūs trokštate.

Turbūt populiariausias kambarių tarnybos dalykas yra pusryčiai. Silversea aprūpina korteles, kurias jūs galite užpildyti ir palikti ant savo rinkinio durų naktį anksčiau, kad jūsų pusryčiai būtų atnešti į jūsų rinkinį kitą rytą prašytu laiku. Jei jūs užmirštate užpildyti kortelę, tik kvieskite savo vyresnįjį liokajų. Mes tikrai gėrėjomės kambarių tarnybos pusryčiais vieną rytą, ir viską tiekė karšta, nauja ir nepaprastai skanu.

Jei jūs norite, kiekvieną popietę jūsų vyresnysis liokajus gali tiekti pasirinkimą canapes į jūsų rinkinį. Jūs galite net liepti, kad popietės arbata yra aptarnaujama jūsų rinkinyje. Niekas nėra neįmanoma Silversea kruize!

VIEŠA ERDVĖ

Kaip didžiausias ir naujausias laivas Silversea flotilėje, Sidabrinė Dvasia yra gebanti pataikavimą 540 svečių su komanda 376. Plaukdami pilnas, svečio santykio "darbuotojai į" yra vienas iš aukščiausių pramonėje. Laivas yra suprojektuotas, kad, plaukdami pilnas, svečiai niekada nesijaustų perpildyti ar ankšti. Padėtis linijoje yra patirtis, kurią Silversea svečiai retai, jei kada nors, turi iškęsti.

BARAS

Vienas iš populiariausių susitikimo taškelių ant Silversea laivų yra Baras. Tipiškai esantis tik už renginio poilsio kambario ant kitų laivų, Baras ant Sidabrinės Dvasios apleidžia dėl šios tradicijos ir yra dėtas amidship, beveik kaip priėmimo rajono dalis. Papuoštas vėsioje mėlynoje spalvoje ir auksinis, Baras kviečia svečius per dieną socializuoti ir turėti giriamuosius kokteilius, nealkoholinius gėrimus ar specialybę coffees. Yra maža šokių aikštelė, ir muzikinis pasilinksminimas yra pasiūlytas per dieną ir vakarą.

DRABUŽIŲ PARDUOTUVĖS

Esantis pirmyn ant Denio 8 yra drabužių parduotuvės parduotuvės. Neapmokestinamų parduotuvių kolekcija siūlo svečiams platų projektuotojo papuošalų, kvepalų, laikrodžių, madų ir apsirengimo pasirinkimą. Silversea emblemos dalykai buvo išplėsti ir yra taip pat mažas mažmožių pasirinkimas tuo atveju, jei jūs išvykote namo be sunscreen, ar mano atveju, dantų šepetėliu!

BIBLIOTEKOS/INTERNETO KAVINĖ

Gerai aprūpinta Biblioteka yra esanti laivagalyje ant Denio 7, tik pirmyn La Terrazza. Yra šimtai populiarių knygos kietais viršeliais pavadinimų, kruopščiai sutvarkytų už stiklinių durų. Skirtingai nuo kažkokių kitų laivų, jūs neprivalote "tikrinti" knygą. Tiesiog pasirinkite savo knygą, paimkite ją su jumis ir grąžinkite ją, kai jūs esate baigtas. Ką jūs nerasite Bibliotekoje yra DVD kino filmų pasirinkimas. Sidabrinė Dvasia yra vienintelis Silversea laivas su interaktyvia kino filmo pagal pareikalavimą sistema, darančia nereikalingą DVDs. Yra daugiau kaip 190 kino filmų ant meniu, kurį turės jūsų rinkinyje, ir visi yra giriamieji!

Sujungtas į Biblioteką yra interneto Kavinė. Yra septynios kompiuterizuotos darbo vietos, kur svečiai gali registruoti ant interneto, kad tikrintų elektroninį paštą, peržiūrėti tinklą, ir taip toliau. Interneto normos yra konkurencingos su kitomis kruizo linijomis ir gali būti nupirktos nuolaidų paketuose:

Prie smulkių.50$ centų

100 minučių 45$

250 minučių 85$

1000 minučių 25$

Tiems ilgesniuose kruizuose, 1000 minučių planas sumažina normą per minutę.25$ centams, žemiausias, kurį mes pamatėme ant bet kokio laivo. Prie interneto paslaugos gali taip pat gauti prieigą per laivo Wi-Fi belaidę sistemą, ir mes neturėjome jokių problemų, gaudami gerą ryšį nuo mūsų Sidabrinio Rinkinio ant Denio 11.

SVEIKATINGUMO IR SPORTO CENTRAS IR VANDENS PROCEDŪRŲ SALONAS

Sveikatingumo ir sporto centras, esantis ant Denio 8, yra didelė vieta svečiams nusikratyti tų papildomų svarų, kurie atvyksta iš pataikavimo visame puikiame pietų ant Sidabrinės Dvasios. Yra labai gražus bėgtakių, stačių ir gulinčių dviračių, trumpų priekabų, laisvų svorių ir svorio mašinų pasirinkimas. Giriamosios klasės jogoje, ištempime, aerobics ir Pilates yra vestos borto geros būklės trenerio. Asmeninis treneris yra taip pat pasiekiamas papildomam mokesčiui.

8 300 kvadratinių pėdų Vandens procedūrų salonas yra asmeninės palaimos rezervatas. Devyni gydymo kambariai, esantys viduje/lauke atsipalaidavimo rajonai, ir lauke verpetas daro tai sudėtingiausiu vandens procedūrų salonu flotilėje. Svečiai gali leisti sau malonumą plačiame terapijos diapazone, apimdami veido masažus, kūno skaras, masažus ir net akupunktūrą.

Vyrai ir moterų saunos ir garų kambariai yra, yra puikus būdas atsipalaiduoti anksčiau ar po jūsų vandens procedūrų salono gydymo ar po treniruotės. Lauke atsipalaidavimo rajonas siūlo baro paslaugą, tokiu būdu jūs galite gėrėtis giriamuoju vaisiaus piurė kokteiliu, šampanu ar kokteiliu, sugerdamas atvirą vandens procedūrų salono verpetą.

STEBĖJIMO POILSIO KAMBARYS

Esantis visiškai pirmyn ant Denio 11 yra Stebėjimo Poilsio kambarys. Šis poilsio kambarys yra tik žingsniai toli nuo mūsų Sidabrinio Rinkinio (1106) ir yra didelė vieta turėti vaizdingas jūros dienas. Kokteiliai ir canapes yra aptarnauti čia kiekvieną vakarą prieš pietus, darančius tai atsipalaiduojanti alternatyva Barui ant Denio 5.

PANORAMOS POILSIO KAMBARYS

Kiekvienas Silversea laivas rodo Panoramos Poilsio kambarį, ir jie yra visada populiarūs rinkimo taškeliai tam, kad paimtų atviruose vandenyno ar dienos įplaukimo uosto vaizduose. Dažnai panaudotas Popietės Arbatai ar kaip vakarinė diskoteka, Panorama yra puiki vieta turėti kokteilį anksčiau ar po pietų. Mūsų kruize, komandos smulkmenos yra laikomos kiekvieną dieną Panoramoje.

PARODYKITE POILSIO KAMBARĮ

Jokia diena nebūtų užbaigta be bent jau vieno vizito į Renginio Poilsio kambarį ant Denio 5. Didelė stadija yra tarp dviejų kino filmo ekranų, kurie atneša jums viršuje – šalia veiksmo. Renginio Poilsio kambarys yra puiki susitikimo vieta per dieną Silversea didelei paskaitos serijai, virdamas demonstracijas ir didelio ekrano kino filmus ir, vakare, gamybos renginiai ir svečio konferansjė atlikimas. Sėdimos vietos yra patogios ir iš tikrųjų nėra blogos vietos name.

KAZINO

Kazino ant Denio 8 ypatybių ruletė, akis, pokerio žaidimai ir lošimo automatai. Žaidžiantys turnyrai buvo surengti, ir kazino darbuotojams pasiūlo, žaisdami pamokos kelis kartus per kruizą. Jūs turite būti 18 amžiaus metų, kad žaistumėte kazino.

MEDICINOS CENTRAS

Yra Medicinos centras, laive aprūpintas gydytoju ir slaugytoja, kurie yra pasiekiami 24 valandos dieną. Kai kurie vaistai yra pasiekiami. Įžanginės valandos yra išspausdintos dienraštyje Chronicles. Būkite įsitikinęs, kad turėsite kelionės draudimą, kadangi vizitas pas gydytoją ant laivo nėra niekada nebrangus. Rickee išvystė tai, ką ji jautė, buvo šaltis apytiksliai trys dienos į kruizą ir aplankė borto Medicinos centrą, kur gydytojas nagrinėjo ją ir nurodė tris vaistus. Visas kaltinimas buvo 195,40$.

SAVITARNOS SKALBYKLOS

Net nepaisant to, kad Silversea siūlo skalbyklai, spaudimui ir cheminio valymo paslaugoms mokesčiui, yra taip pat giriamųjų savipaslaugos savitarnos skalbyklų, esančių šalia priekinių laiptų ant Denių 5-11.

VEIKSMAS & PASILINKSMINIMAS

Laivų veiksmas ir pasilinksminimas tampa net svarbesni, kai jūs esate jūroje kelias dienas į eilę. Viena priežastis kai kurie kruizo entuziastai vengia nuo transokeaninio buriavimo yra baimė, kad jie bus nuobodūs. Jei yra linija tarp nuobodaus ir atpalaidavimas, Silversea yra tvirtai ant teisingos tos linijos pusės. Kruizo Vadovas, Don Fluke, ir jo komanda padarė puikų darbą besilaikančių svečių, užimtų veiklos ir pasilinksminimo pasirinkimo įvairove. Silversea ėmėsi priemonių, kad džentelmeno šokio šeimininkas būtų borto, kad šoktų su ledi.

PASKAITOS

Silversea visada turėdavo puikią praturtėjimo programą, ir šis kruizas nebuvo jokia išimtis. Mes iš tikrųjų atvykome, kad turėtume paskaitos seriją per tuos metus ir paliktume kiekvieną Silversea kruizą, jausdami, kad mes studijavome kažką naujo. Silversea aišku pabrėžia praturtėjimą ant buriavimo su keliomis dienomis jūroje. Ant mūsų buriavimo, mes iš tikrųjų gėrėjomės Morton Dean, ankstesnio CBS ir abėcėlės korespondento paskaitomis. Mes ypač gėrėjomės jo video sąvaržomis nuo jo užduočių kaip karinis Vietnamo korespondentas. Jis ir jo žmona Mary taip pat prisijungė prie mūsų mūsų 13 valandų kelionėje į Marakešą, Maroką.

Be to, ponui Dean, buvo trys kiti informatyvūs lektoriai ant šio reiso. Mes anksčiau plaukėme su Ambasadoriumi Adrian Sindall per Silversea kruizą Viduriniuose Rytuose prieš kelis metus. Buvo gražu pamatyti jį vėl ir išgirsti jo puikią seriją ant diplomatijos ir Vidurinių Rytų politikos. Biologas daktaras George Losey auklėjo mus apie visus daiktus, vandenynas ir daktaras Jerry Labriola apšvietė mus ant nusikaltimo ir kodėl nusikaltėliai daro tai, kas jie daro ir taip pat analizavo kai kuriuos garsius teismus.

Jūs turbūt nerasite to kur nors kitur internete. Apačioje yra tikras nugalėtojų sąrašas ir skaičius punktų, reikalingų kiekvienam. Ir, žinoma, tai priklausantis, kad pasikeistų bet kuriuo metu.

SILVERSEA MENININKAI

Silversea atnaujino jų pasilinksminimo programą su serija koncerto stiliaus gamybų, sukurtų išimtinai Silversea Choozi Pasilinksminimo. Silversea Menininkai rodo metimą klasikiniu stiliumi mokytų vokalistų, ir nauji renginiai siūlo unikalią muzikinių stilių įvairovę, apimdami Motown, operą, pokštelėjimą ir uolą.

Vakarinis pasilinksminimas ant Sidabrinės Dvasios prasideda Renginio Poilsio kambaryje 10pm dauguma vakarų. Silversea Menininkai, laivo klasikiniu stiliumi mokytų vokalistų kadriniai darbuotojai, įvykdė keturis renginius per mūsų kruizą: "FABBAlicious!" buvo duoklė ABBA; "Pasirašytas, Patvirtintas, Tiektas", rodė Motown muzika; ir "Dešimtmečiai", buvo muzikinė fejerija, kuri atgaivino garsias žvaigždes. Viena gamyba buvo laikyta al freska aplink baseiną: "Balsai… Billy Joel Songbook." Atskiri trupės nariai buvo rodyti jų savuose renginiuose. Pavyzdžiui, James Martin vaidino pagrindinį vaidmenį "Geriausiame Brodvėjuje ir Daugiau", ir grakštus Dian Meechai paprašė žodžio "Vakare Su Dian Meechai." Be to, Silversea Menininkai gali būti surasti, pasirodydami kitoje susitikimo vietoje aplink laivą. Mus linksmino Michelle Yap ir Seandrea Grafų džiazo duetas, pietaudami ŽVAIGŽDŽIŲ Vakarienės Klube. Michelle ir Sūnelis įvykdė poolside per mūsų pietus Grilyje. Kitas konferansjė, kuris pasirodė skirtingoje susitikimo vietoje aplink įtrauktą laivą: pianistas, Alfredo; pianistas Eric O’Bach; Sidabrinis Dvasios Trio; ir PROGRAMOS VADOVAS Oskar.

Sidabrinė Dvasia rodė kelis svečio konferansjė Renginio Poilsio kambaryje. Pianino renginių vedėjas Kyle Esplin linksmino ir tarptautinis smuikininkas, Ralph Allin padarė įspūdį visiems savo meistriškumu ant smuiko.

KINO FILMAI IR TELEVIZIJA

Kaip minėtas anksčiau, Silversea siūlo daugiau kaip 190 kino filmo pasirinkimų per laivo interaktyvią video/tELEVIZIJOS sistemą. Visi kino filmai yra giriamieji, ir jūs galite net sutaupyti, padaryti pauzę, atsisukti, ir taip toliau žiūrėdamas filmą. O dėl televizijos programavimo, tai daugiausia apima tarptautinius žinių kanalus. CNN, CNBC, MSNBC, Fox News, Dangaus Žinios ir BBC yra visi pasiekiami. Yra taip pat keli uždarosios grandinės televizijos kanalai, rodant įvairią susijusią su laivu informaciją tokie kaip vaizdas nuo tilto telekameros, kranto ekskursijos informacijos, Vyno ir Maisto kanalo, Vandens procedūrų salonas & Drabužių parduotuvės informacija, taip pat kaip kanalas, kur jūs galite apžiūrėti praturtėjimo paskaitų žaidimus iš naujo.

SILVERSEA PATIRTIS

Mes pasitikome porą per priešpiečius Marakešo kelionėje. Mikrofonas yra gydytojas Kanzase, važiuojančiame su jo žmona Patty. Mikrofonas nėra jūsų "tipiškas" kruizo entuziastas. Jis negalėjo rūpintis mažiau apie oficialias naktis, smulkmenas, Silversea punktus ar net pamokslauja kai dėl to. Žymė yra po vieno daikto ir vieno daikto tiktai: atsipalaidavimas. Jo mintis apie puikias atostogas atsipalaiduoja prie baseino su jo mėgstama knyga. Jis nenori "turėti" būti kur nors bet kokiu tam tikru laiku. Jis įdeda pakankamai to jo kiekvieną dieną darbo gyvenimas. Aš manau, kad Mikrofonas iliustruoja "Silversea Patirtį." Ant Silversea, jūs galite padaryti beveik kažką, kurio jūs norite, ar niekas apskritai, ir darote tai neprilygstamo stiliaus.

Silversea sveikina su stikline Šampano laivo pakrovime. Silversea turi vyresnįjį liokajų, kuris gali suvokti, kaip prijungti jūsų iPod į televiziją, kad žaistų kino filmą. Silversea daro naujus draugus iš viso pasaulio. Silversea yra 5 žvaigždžių pietų, net jūsų rinkinio patogume. Silversea lanko jaudinančius ir egzotinius maršrutus. Silversea turi darbuotojus, kurie kviečia jus vardu. Silversea neturi niekada pasirašyti bilieto buteliui vandens, šampano ar nealkoholinio gėrimo stiklinei. Yra kitų didelių kruizo linijų, bet yra tiktai vienas Silversea.