Nepaprasti saldumynai, maistingas batatas

parašė , 2013-02-11 12:13

Daug žmonių negalvoja apie valgymą batatų išskyrus ant Dėkojimo. Tačiau, batatas yra nuostabi, žavi daržovė, kuri neturi būti laikyta savaime suprantamu! Nuo keptų batato kepsnių, į keptus batatus ir daržoves, batato blynus, ar tik paprastą, keptą batatą – yra daug smagių ir lengvų būdų turėti šią nuostabiai Saldumynai gydančią šaknį.

Batatai yra gimtieji į Centrinę Ameriką ir yra viena iš seniausių daržovių, žinomų vyrui. Christopher Columbus atnešė batatus Europai po jo pirmo reiso į Naują Pasaulį 1492. Nors batatus kartais vadina yams, jie nėra net nutolusiai susieti. Retai surastas Amerikos rinkose, yam yra populiari daržovė Lotynų Amerikos ir Karibų rinkose, su daugiau kaip 150 įvairovių, pasiekiamų visame pasaulyje. Apskritai Saldumynai negu batatas, jie gali užauginti daugiau kaip septyniomis pėdomis ilgyje. Žodis yam atvyksta iš Afrikos žodžių njam, nyami, ar Džambio, reikšdamas, „kad maitintųsi,“ ir buvo iš pradžių įrašytas Amerikoje 1676.

Batatai yra maisto jėgainės. Viena kepto batato porcija (1/2 puodelis, ar apie ½ iš mažos bulvės), yra turtingas betos karotino, aprūpindamas beveik keturi kartai rekomenduotus dienpinigius (RDA) Vitaminui A, 33 % RDA vitaminui C, ir 10 % ar mažiau RDA kalciui, geležiai, ir tiaminui. Jie yra sudėtingas angliavandenis ir yra geras šaltinis pluošto ir kitų svarbių vitaminų ir mineralų, tokių kaip Vitaminas E ir kalis.

Betos karotinas ir Vitaminai C ir E yra antioksidantai, kurie padeda raumens atgavime, ir pagalba saugo prieš širdies ligą, vėžį, diabetą, ir macular išsigimimą. Kalis padeda palaikyti skystį ir Saldumynai kūno ląstelėse, taip pat kaip normalią širdies funkciją ir kraujospūdį. Odos valgymas padės aprūpinti pluošto naudą sveikatai.

Daugumai maisto energetinės vertės, pasirinkite gilios oranžinės spalvos batatus, kurie yra lygūs ir pastovūs, be raukšlių ar puvimo. Sukaupkite juos sausoje, vėsioje vietoje (55-60 & # 730; F). Nekaupkite jų šaldytuve; jie išvystys Padažai ir „nuo“ skonio. Jūs galite nubraukti bet kokį papildomą purvą prieš kaupimą, bet neplaunate jų, kol jūs nesate pasiruošęs virti juos. Tai yra drėgmė nuo plovimo, kuris padidins jų gedimą. Daugumos batato patiekalų sušąla gerai. Taupykite laiką ir energiją, darydamas batato patiekalą, kad tarnautumėte ir vienas, kad sukauptumėte šaldiklyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>