Mūsų kruizas karnavalo legendoje buvo nuostabus

parašė , 2017-08-12 14:26

Karnavalo Legenda iš tikrųjų yra nuostabus laivas. Tai yra mūsų antras mėgstamas laivas iš mūsų vienuolikos kruizų, į kuriuos mes leidomės su Karnavalu. Mes vairavome ant šio laivo 2009 m. sausį nuo Tampos Floridą. Mes pasirinkome Vakarų Karibų kruizą Didžiojo Kaimano, Cozumel Meksika, ir Isla Roatan Honduras.

Laivo dekoravimas yra fantastiškas, ir laivas buvo nepaprastai švarus ir naujas žvilgsnis. Mūsų kambarys buvo tiksliai tas pats kelias. Mes turėjome balkono kambarį, kuris mes mėgstame šį kruizo kabinos tipą.

Maistas buvo aukščiau normalaus lygio palyginti su kitais Karnavalo laivais, ant kurių mes keliavome jūra. Mes perskeliame laiką oficialiuose valgomuosiuose ir laikiname darbuotojuje. Mes pasirinkome ankstyvą pietų pasirinkimą. Oficialus valgomasis buvo virš vidurkio, ir paslauga kaip paprastai buvo nepadaryta
Bufetas priešpiečiams buvo geras be to, daug pasirinkimų su keliais geriau negu kiti. Mėkite šiltą išlydytą šokolado spalvos pyragą dykumai. Aš rekomenduoju eiti į oficialų valgomąjį pusryčiams. Tai daug greičiau ir yra daugiau pasirinkimo nuo meniu, plius jūs lauktas ant be padėties linijoje.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mūsų pirmas sustojimas buvo Didžiojo Kaimano. Tai buvo mūsų ketvirtas kartas ant salos, ir mes nusprendėme į sparną tai. Mes pasitikome vietinį vairuotoją, kuris paėmė mus į miestą Pragaro ir vėžlio rezervato visi 30,00$. Mažas Pragaro miestas buvo įdomus, bet po apytiksliai 30 minučių ten, jūs pamatėte visa tai. Būkite įsitikinęs, kad nusiųsite kažkam atviruką nuo ten vietiniame pašto skyriuje. Vėžlio ūkis buvo labai įdomus, kadangi jūs galėjote pavežti jūros vėžlius a ir žaisti su jais.

Mūsų kita stotelė buvo Cozumel Meksikoje. Tai yra vienas iš mūsų mėgstamų uostų ir mūsų trečią kartą šiame maršrute. Mes gavome 10$ taksi išvyką į Chankanaab Nacionalinį parką. Tiktai užtruko apytiksliai dešimt minučių. Šis nuostabus parkas siūlo viską. Jie turi dalį puikiausio plaukiojimo po vandeniu, kurį mes atradome be gamtos tako per džiungles, kurios turi majų Griuvėsius ir masines Iguanas. Jie panašiai turi puikią tikrą meksikietišką virtuvę. Vonios buvo ganėtinai tvarkingos ir pertekusios. Įėjimas į parką buvo 19$ kiekvienam suaugusiam ir 10$ vaikams.

Paskui viršuje buvo sustojimas Belize. Jūs turite būti pasiūlytas, kadangi nėra jokio molo laivui. Mes rezervavome Goff Caye, Plaukiojantį po vandeniu kelionė laive laivas 75$ kiekvienam asmeniui. Tai gerai buvo ta pinigų verta. Jūs galite plaukioti po vandeniu šalin valties, kuri atneša jums salai ar nuo privačios futbolo lauko dydžio salos. Ši vieta buvo graži, nors vonios yra nedaug grublėtos. Aš suradau tonas Kriauklės kriauklių čia ir pamačiau truputį nuostabios žuvies.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mūsų paskutinis sustojimas buvo Roatan Hondūras. Mes laikėmės Gumbalimba Parko Užtrauktuko Linijos ir Tabyana paplūdimio lūžio kelionės. Užtrauktuko linijos ir paplūdimys yra tiesiog nuostabūs. Gaila atrodo, ši ekskursija yra nepasiekiama greitai per Karnavalą, tačiau, jei jūs pasiekiate, galimybė eina kontrolė paplūdimiai Hondūre todėl, kad jie yra nuostabūs.

Jei aš turėčiau duoti Karnavalo Legendai žvaigždės reitingą, aš duočiau jai keturis iš penkių žvaigždžių. Aš neabejotinai plaukčiau ant jos vėl.